Even kort voorstellen

Plaats reactie
LotjeMilan

Even kort voorstellen

Bericht door LotjeMilan » 2 november 2017, 6:43

Hallo,
Mijn naam is Lieselot en ik ben woonachtig te West-Vlaanderen.
Ik ben op deze forum uitgekomen omdat ik zelf voor de 3de zwangerschap terug zwanger ben van een tweeling.
In mijn eerste zwangerschap ben ik namelijk mijn tweelingkje verloren op 21w en 5d. Het waren 2 meisjes, Manou en Milla. Daarna, mijn tweede zwangerschap, enkele maanden na mijn eerste zwangerschap, terug zwanger van een eenling maar deze zwangerschap was zeer zwaar.. 8 weken platte rust in ziekenhuis.. nooit meer.. Ik had gezegd, toen mijn zoontje Milan geboren was, dat ik geen kindjes meer moest hebben maar blijkbaar heeft de natuur er anders over beslist want ik ben terug zwanger! Dit keer terug van een tweeling en 34 weken vandaag! (6/11/2017)

Straks moet ik terug naar het ziekenhuis voor een wekelijkse controle want mijn baarmoederhals is al aan het inkorten. Ik heb ook enkele weken terug de longrijping gehad omdat ze dachten dat ik vroeger ging bevallen!

Ik hoop dat alles straks in orde is!
Ik hou jullie op de hoogte!
Liefs,
Lieselot

weblijveneringeloven

Re: Even kort voorstellen

Bericht door weblijveneringeloven » 5 november 2017, 19:38

Hoi Lieselot,
hopelijk heb je goed nieuws mogen krijgen bij je doktersbezoek?
grts
2015: stop pil
2016 : 9*IUI --> mk 8 weken in rustmnd
2017 : 1ste IVF 3 "top" embryo's --> lege vruchtzak 1ste TP, gn innesteling 2de TP, biochemische zw bij rustmnd, zwanger bij 3de TP
2019: 2de ivf 2 top embryo's, zwanger bij 1ste TP

Plaats reactie