Hallo, nog een nieuweling!

Plaats reactie
Nohi

Hallo, nog een nieuweling!

Bericht door Nohi » 8 november 2017, 19:58

Hallo,

Ik ben Nohi, 27 jaar, reeds mama van twee fantastische meisjes die er gekomen zijn na een jaar proberen bij de eerste maand met Clomid. Niet direct de gemakkelijkste weg maar dat verliep al bij al dus nogal "vlot" om zwanger te geraken. Maar nu zijn we reeds 14 maanden aan het proberen voor een brusje, deze keer hoefde ik van de gynaecoloog geen jaar te proberen en mocht ik reeds na een half jaar komen als het nog niet gelukt zou zijn. Dus na een halfjaar op controle. Mijn cyclussen waren deze keer wel mooi regelmatig dus de gynaecoloog stelde voor om nog niet direct met Clomid te starten maar even gewoon aan cyclusopvolging te doen. Dit ging twee keer goed, mooi eitje klaar maar helaas zonder resultaat. En dan de derde keer zagen we weer niks, dus de gyne stelde dan toch voor te starten met Clomid. Ik was direct weer van de eerste maal zwanger, maar dit ging helaas direct verkeerd... (ik wist zelf niet dat ik zwanger was, want ik had negatief getest de dag voor nod en op mijn nod kreeg ik bloedingen die ik dacht dat mijn maandstonden waren dus ik was al voor de tweede keer gestart met Clomid en dan hebben we pas bij de echo en Bloedname gezien dat er hcg in mijn bloed zat). Daarna nog 3 keer geprobeerd met Clomid. Telkens een mooi eitje maar geen resultaat. Dus overgestapt naar Menopur. Vorige maand 13 keer een half ampulletje gespoten, mooi eitje klaar en dan pregnyl gespoten, maar helaas weer mijn maandstonden doorgekregen... dus nu ben ik bezig aan mijn tweede ronde met Menopur... ik begin stilletjes aan de moed te verliezen, telkens zijn de kansen optimaal. Mooi eitje, mooi baarmoederslijmvlies, klussen we op de juiste moment en dan toch telkens niks... ik hoop dat ik hier wat steun vind en misschien ook wat (positieve) verhalen lees van dames die ook Menopur gebruikt hebben..

Groetjes
Nohi
Oktober 2016: pilstop
Februari, maart, april 2017: cyclusopvolging
Mei 2017: Clomid -> vroege mk
Juli, augustus, september 2017: Clomid
Oktober, november, december 2017: Menopur
Januari 2018: Menopur + IUI1
Februari 2018: Menopur + IUI2 -> zwanger

Plaats reactie