Gewenst zwanger na hormoonbehandeling... en nu in paniek...

Plaats reactie
Mams02
Berichten: 3
Lid geworden op: 3 december 2017, 13:30

Gewenst zwanger na hormoonbehandeling... en nu in paniek...

Bericht door Mams02 » 3 december 2017, 13:43

Dag dames,
Ik zou me de gelukkigste vrouw van de wereld moeten voelen. Ik heb een schat van een man en een prachtige zoon van ondertussen 9 maanden. Ondanks PCOS werd ik na de eerste hormoonbehandeling met clomid en pregnyl zwanger.
Mijn man en ik waren er van overtuigd dat dit ons zeker geen 2e keer even vlot zou lukken. Aangezien ik 30jr ben en mijn man 34 jaar en we nog niet zeker zijn hoeveel kinderen we wensen, wilden we niet te lang wachten om voor kindje nr 2 te gaan. Wie weet zouden we deze keer wel enkele jaren bezig zijn... maar ook deze keer is het van de eerste keer met hormoonbehandeling raak. Fantastisch toch! Want ondanks het feit dat het bij ons vlot is gegaan, ken ook ik door de diagnose PCOS de angst om mss nooit mama te kunnen worden. Uiteraard is het kindje supergewenst. En toch ben ik nu helemaal in paniek... ons kindje is uitgeteld voor 9 augustus. Dan zal ons zoontje nog maar 17 maanden oud zijn... hoe gaan we dat toch aanpakken? En is jarig zijn in de zomervakantie voor een kind wel zo leuk? Wat gaan de mensen zeggen.. nu al een 2e kindje? Ik schaam me echt zo dat ik nu met al deze twijfels zit. Ik zou dolgelukkig moeten zijn, want we hebben echt bewust gekozen om er weer voor te gaan. En dat terwijl er zoveel vrouwen in mijn schoenen zouden willen staan nu. Wat zijn jullie ervaringen met bevallen in augustus en met een klein leeftijdsverschil tussen kinderen?
Lieve groetjes xxx

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten