ik ben nieuw en heb pcos

Plaats reactie
kaboutertje92
Berichten: 177
Lid geworden op: 5 december 2017, 20:02

ik ben nieuw en heb pcos

Bericht door kaboutertje92 » 5 december 2017, 20:13

hallo,

ik ben nieuw hier! ik ben 25 jaar en wij zijn al van juni 2016 aan het proberen voor een kindje. Dus gestopt met de pil. Ik kreeg geen menstruatie. de dokter vertelde me toen dat het lichaam soms zeer lang nodig heeft om te ontpillen dus ik maakte me nog geen zo een grote zorgen! In mei 2017 ging ik naar de gyneacoloog maar ik wou het nog even zo proberen en enkele kilootjes verliezen! ik ben niet dik, normaal gebouwd maar een kilootje of 2 kon er wel nog af! in totaal ben ik dan 3,5 kg verloren! Maar geen succes! In oktober 2017 namen we de beslissing om te starten met een behandeling! jammer genoeg werd er toen een cyste gezien op mijn eierstok! ik kreeg in de tussentijd een grote bloeding en sinds vandaag is de cyste helemaal weg verklaard en wonder boven wonder zag de gynaecoloog een eitje die aan het rijpen was! ik heb mijn eerste kuur clomid wel meegekregen, indien mijn menstruatie doorkomt moet ik hiermee starten en anders heb ik medicatie gekregen om de menstruatie op te wekken! zijn er nog mensen die net gestart zijn? vele groetjes!
kinderwens mei 2016
Feb 2017: pcos
8/19: ivf 2.3 positief 😊
4/20: geboorte dochter
4/21: start baby 2
4/22: icsi 4: 12 cryo
5/22: tp 4.1 positief :D

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten