Mama zonder kindje

Plaats reactie
Oona00
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 juni 2017, 11:33

Mama zonder kindje

Bericht door Oona00 » 18 december 2017, 19:01

Hallo,

Na een zoveelste slecht-nieuws telefoontje weet ik niet goed meer hoe de hoop erin te houden. Ik ben 31, 11 jaar samen met mijn man, en sinds ons huwelijk (2.5j geleden) actief aan het proberen onze droom te verwezelijken.
Na 1 jaar vol tranen-bij-nog-maar-eens-ongesteld toonden testen bij mijn man aan dat er een probleem is met de morfologie van zijn celletjes.
Nu zijn we 1,5 jaar verder: laparoscopie (cyste op eierstok), IUI pogingen die niet werkten (slechte reactie op clomid), lange zoektocht naar juiste 'recept' voor eicelstimulatie... Via ICSI 1 verse en 1 cryo TP achter de rug (negatief), en vandaag negatieve bloedtest na verse blastocyst TP (tweede cyclus).
We hebben nog 4 blastocyst eskimootjes, dus ik weet dat we niet mogen klagen. Maar de kerstperiode en steeds maar 'jeej ik ben zwanger / bevallen' nieuws van kennissen lijken ons verdriet en gemis telkens maar in ons gezicht te gooien.
Ik weet dat ik nog jong genoeg ben, ik weet dat we nog tijd hebben, en ik weet dat er nog kansen komen. IK WEET DAT, lieve mensen rondom ons die het écht goed met ons menen. Maar dat neemt niet weg dat ik me al lang mama voel, maar dit zonder kindje. En die leegte vreet.

Hoe blijf je hopen als er nooit goed nieuws komt?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten