Even voorstellen :)

Plaats reactie
Tara08
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 december 2017, 18:34

Even voorstellen :)

Bericht door Tara08 » 22 december 2017, 18:48

Hallo lieve dames,

Sinds een tijdje volg ik dit forum en vanavond heb ik besloten om me er toch voor aan te melden.
Mijn naam is Tara en we hebben een enorm heftig 2017 achter de rug!
In maart zijn we voor de eerste keer zwanger geraakt, deze zwangerschap hebben we helaas met 9 weken afgebroken thuis omdat het een missed abortion was.

Op advies van de gynaecologe in Overpelt moesten we 1 menstruatie afwachten voor we opnieuw gingen proberen. Direct na deze menstruatie opnieuw zwanger en leek alles goed! Helaas met 12 weken zag de echo er niet goed uit met een nekplooi van 8.7 mm en een grote hoeveelheid vocht rondom het babytje.
Na veel onderzoeken en testen ben ik met net geen 5 maanden bevallen van een dochtertje Lily met turner en een zware hartafwijking.

Weer werd er gezegd dat we “botte pech” hadden, en we moesten proberen de hoop niet te verliezen..
Geheel onverwacht bleek ik 3 weken geleden weer in verwachting, maar blijkt dit een bbz te zijn.
Momenteel krijg ik injecties om het vruchtje op te lossen en zijn we echt ten einde raad.
Nu kregen we wéér het antwoord botte pech, maar hier kan ik echt niets meer mee.
We hebben gevraagd voor een second opinion, want waarom en wat gebeurt er steeds?

Zijn er dames die misschien een zelfde ervaring hebben, zo ja, waar zijn jullie naar toe gegaan uiteindelijk?
We weten zelf niet meer wat te doen.. het zwanger worden lijkt het probleem niet, maar waar zou dit aan kunnen liggen?
Na de geboorte van Lily hebben we een karyotypering gehad, wij dragen geen afwijkingen bij ons..

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten