Hoop doet leven

Plaats reactie
Babyfever
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 januari 2018, 19:32

Hoop doet leven

Bericht door Babyfever » 26 januari 2018, 19:39

Hallo.
Mijn naam is jessica, 32j en ben ondertussen 4j samen met mijn vriend. We hebben 2 hondjes die ons leven zijn maar toch was het tijd om ons gezin uit te breiden. Dat het zo lang zou duren en zo zwaar zou zijn hadden we niet gedacht. Ondertussen zijn we 2 jaar verder en nog altijd niks. Maart verleden jaar was het eindelijk zover maar helaas was het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. We hebben wel vruchtbaarheidstesten laten uitvoeren en de uitslag wees uit dat mijn vriend zijn spermacellen veel te laag zijn. Maandag terug een staaltje afgeven. En daar hangt alles van af. Maar hoogwaarschijnlijk wordt het ivf. Emotioneel wordt het iedere keer zwaarder maar als koppel staan we sterk. Hopelijk ligt onze droom niet meer zo ver!

Maya86
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 maart 2018, 19:20

Re: Hoop doet leven

Bericht door Maya86 » 24 maart 2018, 19:42

Hey

Inderdaad positief blijven. Zolang ze niet zeggen het kan niet is er een kans. Ik duim voor je

Ik heb mijn derde poging lui en binnen 2 dagen weet ik het. Als het niet gelukt is gaan we ook naar ifv.
Het is heel zwaar hoop hebben zware teleurstelling terug hoop. Wij zijn 3 jaar bezig maar ik geef niet op. Ooit zal ik mama zijn

Groetjes maya

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten