AMH laag

MomSoon
Berichten: 130
Lid geworden op: 30 maart 2018, 14:36

Re: AMH laag

Bericht door MomSoon » 28 mei 2018, 12:42

Vandaag gyn controle. Mooie follikel van 22 mm en eentje van 13 mm aan andere kant. Vanavond pregnyl, woe. middag inseminatie.
Spannend, maar een heel goed gevoel bij. Tov Clomid stimulatie heb ik nu van de menopur totaal geen last en voel me opperbest. Baarmoederslijmvlies 6 mm, mooi 3lagig. Maar dus wel weer progesteron vaginaal opsteken.
Gevraagd naar crinone, hopelijk daarmee wat minder last. Bedankt alvast irisbloem voor de tip :-)

Hoe loopt het ondertussen bij jou irisbloem?

En met jou Puck? Of eventjes rustperiode inlassen?
01/2017: stop pil
03-07/2018: 3x IUI Gent (allen negatief)
08/2018: start ICSI Jette
10/9 BN: HCG 210 (nog 2 cryo’s over)
uitgerekend 19/5/2019 :D

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: AMH laag

Bericht door irisbloem » 28 mei 2018, 16:37

MomSoon schreef:
1 januari 1970, 1:00
Vandaag gyn controle. Mooie follikel van 22 mm en eentje van 13 mm aan andere kant. Vanavond pregnyl, woe. middag inseminatie.
Spannend, maar een heel goed gevoel bij. Tov Clomid stimulatie heb ik nu van de menopur totaal geen last en voel me opperbest. Baarmoederslijmvlies 6 mm, mooi 3lagig. Maar dus wel weer progesteron vaginaal opsteken.
Gevraagd naar crinone, hopelijk daarmee wat minder last. Bedankt alvast irisbloem voor de tip :-)

Hoe loopt het ondertussen bij jou irisbloem?

En met jou Puck? Of eventjes rustperiode inlassen?
Blij te horen dat het de positieve richting uit gaat :) Deze week moet ik naar het ziekenhuis voor plaatsing embryo(s) maar ik weet nog niet exact welke dag dat zal worden. Het loopt allemaal wat anders dan verwacht. Ik zit in kunstmatige cyclus met progynova maar desondanks heeft mijn lichaam deze keer beslist zelf ook haar eigen cyclus op te starten (komt zelden voor maar kan blijkbaar). Ik had dus ook een follikel en heb zaterdagavond pregnyl moeten laten zetten. Hierdoor is de medicatie wat aangepast en de tp opgeschoven maar de dokter ziet het heel positief daar ik nu zelf ook hormonen produceer, toch wil ik niet teveel hopen ...
Ik hoop dat je crinone beter verdraagt. Ik ben er vandaag ook weer mee begonnen.

Puck1212
Berichten: 49
Lid geworden op: 9 februari 2018, 17:36

Re: AMH laag

Bericht door Puck1212 » 28 mei 2018, 20:06

Wat spannend allemaal voor iedereen meiden! Wat een stress krijgen we ook te verduren zo nu en dan 😝.

Wij zijn vandaag voor de controle echo geweest. Daar waar ik verwacht had dat het hartje was gestopt.. is het hartje juist regelmatiger gaan kloppen. Het meten is volgende de gyn zo lastig in dit stadium.. maar het beeld wat we zien is niet wat je hoopt te zien met 8 weken. Het is een vechtertje volgens de gyn. Ze zien nog geen reden om in te grijpen en laten mijn lichaam het oplossen. Maar echt veel kans geven ze het niet.

Moeilijk! Maar het is aan de natuur en zo probeer ik het ook maar te zien. Ik weet in ieder geval dat ze (voelt als een meisje ☺️) haar best doet en alles op alles zet... als het dan uiteindelijk fout gaat is het ook oke... daar hou ik me maar wat aan vast.

Spannende weken zo....

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: AMH laag

Bericht door irisbloem » 28 mei 2018, 22:47

Puck1212 schreef:
1 januari 1970, 1:00
Wat spannend allemaal voor iedereen meiden! Wat een stress krijgen we ook te verduren zo nu en dan 😝.

Wij zijn vandaag voor de controle echo geweest. Daar waar ik verwacht had dat het hartje was gestopt.. is het hartje juist regelmatiger gaan kloppen. Het meten is volgende de gyn zo lastig in dit stadium.. maar het beeld wat we zien is niet wat je hoopt te zien met 8 weken. Het is een vechtertje volgens de gyn. Ze zien nog geen reden om in te grijpen en laten mijn lichaam het oplossen. Maar echt veel kans geven ze het niet.

Moeilijk! Maar het is aan de natuur en zo probeer ik het ook maar te zien. Ik weet in ieder geval dat ze (voelt als een meisje ☺️) haar best doet en alles op alles zet... als het dan uiteindelijk fout gaat is het ook oke... daar hou ik me maar wat aan vast.

Spannende weken zo....
Het zijn inderdaad spannende weken voor jou Zeker de hoop nog niet verliezen, ik heb hier al nog dergelijke verhalen gelezen met een goede afloop. Wat vertelt jouw gevoel en lichaam jou?

Puck1212
Berichten: 49
Lid geworden op: 9 februari 2018, 17:36

Re: AMH laag

Bericht door Puck1212 » 29 mei 2018, 9:41

irisbloem schreef:
1 januari 1970, 1:00
Puck1212 schreef:
1 januari 1970, 1:00
Wat spannend allemaal voor iedereen meiden! Wat een stress krijgen we ook te verduren zo nu en dan 😝.

Wij zijn vandaag voor de controle echo geweest. Daar waar ik verwacht had dat het hartje was gestopt.. is het hartje juist regelmatiger gaan kloppen. Het meten is volgende de gyn zo lastig in dit stadium.. maar het beeld wat we zien is niet wat je hoopt te zien met 8 weken. Het is een vechtertje volgens de gyn. Ze zien nog geen reden om in te grijpen en laten mijn lichaam het oplossen. Maar echt veel kans geven ze het niet.

Moeilijk! Maar het is aan de natuur en zo probeer ik het ook maar te zien. Ik weet in ieder geval dat ze (voelt als een meisje ☺️) haar best doet en alles op alles zet... als het dan uiteindelijk fout gaat is het ook oke... daar hou ik me maar wat aan vast.

Spannende weken zo....
Het zijn inderdaad spannende weken voor jou Zeker de hoop nog niet verliezen, ik heb hier al nog dergelijke verhalen gelezen met een goede afloop. Wat vertelt jouw gevoel en lichaam jou?
Ja, het voelt gewoon heel dubbel. Gek genoeg heb ik ook nog steeds wel het gevoel dat het goed komt alleen dit durf ik niet echt vast te houden. De klap was de eerste keer dat we het hoorden al zo groot. Mijn lichaam voelt nog steeds zwanger. Sinds gister ben ik nu ook s'ochtends steeds misselijk.... het is allemaal zo gek.....

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: AMH laag

Bericht door irisbloem » 29 mei 2018, 9:57

Puck1212 schreef:
1 januari 1970, 1:00
irisbloem schreef:
1 januari 1970, 1:00
Puck1212 schreef:
1 januari 1970, 1:00
Wat spannend allemaal voor iedereen meiden! Wat een stress krijgen we ook te verduren zo nu en dan 😝.

Wij zijn vandaag voor de controle echo geweest. Daar waar ik verwacht had dat het hartje was gestopt.. is het hartje juist regelmatiger gaan kloppen. Het meten is volgende de gyn zo lastig in dit stadium.. maar het beeld wat we zien is niet wat je hoopt te zien met 8 weken. Het is een vechtertje volgens de gyn. Ze zien nog geen reden om in te grijpen en laten mijn lichaam het oplossen. Maar echt veel kans geven ze het niet.

Moeilijk! Maar het is aan de natuur en zo probeer ik het ook maar te zien. Ik weet in ieder geval dat ze (voelt als een meisje ☺️) haar best doet en alles op alles zet... als het dan uiteindelijk fout gaat is het ook oke... daar hou ik me maar wat aan vast.

Spannende weken zo....
Het zijn inderdaad spannende weken voor jou Zeker de hoop nog niet verliezen, ik heb hier al nog dergelijke verhalen gelezen met een goede afloop. Wat vertelt jouw gevoel en lichaam jou?
Ja, het voelt gewoon heel dubbel. Gek genoeg heb ik ook nog steeds wel het gevoel dat het goed komt alleen dit durf ik niet echt vast te houden. De klap was de eerste keer dat we het hoorden al zo groot. Mijn lichaam voelt nog steeds zwanger. Sinds gister ben ik nu ook s'ochtends steeds misselijk.... het is allemaal zo gek.....
Ons lichaam is raar. Ik kon het niet geloven toen de dokter zei dat ik een follikel had terwijl dat door die progynova normaal gezien wordt tegen gehouden. Probeer te geloven in je gevoel en je eigen lichaam ook al is dat niet eenvoudig.

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: AMH laag

Bericht door irisbloem » 31 mei 2018, 14:47

Vandaag mijn 5de tp gehad, hopelijk deze keer goede keer, hoe gaat het met jullie?

Puck1212
Berichten: 49
Lid geworden op: 9 februari 2018, 17:36

Re: AMH laag

Bericht door Puck1212 » 31 mei 2018, 15:41

Wat spannend Irisbloem!!! Hopelijk lukt het inderdaad :-)

Hier gaat het nog steeds niet zo lekker. Geen bloedverlies of krampen of wat dan ook. wel steeds meer zwangerschaps kwaaltjes, heel bizar allemaal. Maar rustig afwachten weer tot de echo van 6 juni.

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: AMH laag

Bericht door irisbloem » 31 mei 2018, 17:20

Puck1212 schreef:
1 januari 1970, 1:00
Wat spannend Irisbloem!!! Hopelijk lukt het inderdaad :-)

Hier gaat het nog steeds niet zo lekker. Geen bloedverlies of krampen of wat dan ook. wel steeds meer zwangerschaps kwaaltjes, heel bizar allemaal. Maar rustig afwachten weer tot de echo van 6 juni.
Dat klinkt toch positief :)

MomSoon
Berichten: 130
Lid geworden op: 30 maart 2018, 14:36

Re: AMH laag

Bericht door MomSoon » 31 mei 2018, 22:45

Oh Puck, wat een gek verhaal zeg!? Dus alles kan gewoon nog goed komen? Ik hoop het zo van harte vr jullie!

Irisbloem, terug spannende periode.ik duim keihard mee!

Gisteren 2e IUI gehad. Goed staal en heel vlot verlopen. Enkel maandagavond pregnyl gespoten pas woensdagmiddag IUI. Terwijl dinsdag (volgens Temp meting) waarschijnlijk mijn eisprong was. Ik hoop dat het net niet te laat was. Maar maandagavond ook nog geknuffeld. Geen kansen ongebruikt laten ;-p We zitten dus in dezelfde wachtweken Irisbloem

Vanavond ook beginnen met Crinone. Hopelijk iets aangenamer dan utrogestan
01/2017: stop pil
03-07/2018: 3x IUI Gent (allen negatief)
08/2018: start ICSI Jette
10/9 BN: HCG 210 (nog 2 cryo’s over)
uitgerekend 19/5/2019 :D

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: AMH laag

Bericht door irisbloem » 31 mei 2018, 23:08

MomSoon schreef:
1 januari 1970, 1:00
Oh Puck, wat een gek verhaal zeg!? Dus alles kan gewoon nog goed komen? Ik hoop het zo van harte vr jullie!

Irisbloem, terug spannende periode.ik duim keihard mee!

Gisteren 2e IUI gehad. Goed staal en heel vlot verlopen. Enkel maandagavond pregnyl gespoten pas woensdagmiddag IUI. Terwijl dinsdag (volgens Temp meting) waarschijnlijk mijn eisprong was. Ik hoop dat het net niet te laat was. Maar maandagavond ook nog geknuffeld. Geen kansen ongebruikt laten ;-p We zitten dus in dezelfde wachtweken Irisbloem

Vanavond ook beginnen met Crinone. Hopelijk iets aangenamer dan utrogestan
Ik mag op 12 juni gaan voor mijn bloedafname en jij? Een eicel blijft zeker 24u leven, soms zelfs 48u dus er is zeker kans. Ze zien het ook in je bloed of je LH piek er al is of niet, maar ik heb ook eens gehad dat ze niets hadden gezien in mijn bloed en we te laat waren. Ik was er al bang voor want ik voel gewoonlijk mijn eisprong maar ik dacht dat ik het mij misschien had ingebeeld omdat het bloed het niet aangaf, niet dus ik had jammer genoeg goed gevoeld. Soms moeten we gewoon geloven in wat ons lichaam ons vertelt.
Bij inseminatie raden ze wel aan een 3tal dagen te onthouden voor de kwaliteit van het staal vandaar dat wij dat niet echt durfden doen, ook omdat mijn man niet dagelijks kan presteren, zal de leeftijd zijn zeker, hij was toen 42-43 Maar zijn kwaliteit is gelukkig goed.

MomSoon
Berichten: 130
Lid geworden op: 30 maart 2018, 14:36

Re: AMH laag

Bericht door MomSoon » 1 juni 2018, 21:45

Ik mag 13/6 in principe testen.. we komen dus samen uit :-) Superspannend! Tot nu toe praktisch geen terugloop v Crinone ..zooooo blij :-)
Ook blij met snelle stimulaties, kunnen nog poging 3 opstarten (indien nodig) vóór we op vakantie vertrekken begin juli. Indien dan nog negatief, in aug naar Jette vr IVF. Afspraak ligt al vast.
Mijn borsten wel sinds IUI supergevoelig.. van menopur? Want maar sinds gisterenavond met Crinone gestart..
01/2017: stop pil
03-07/2018: 3x IUI Gent (allen negatief)
08/2018: start ICSI Jette
10/9 BN: HCG 210 (nog 2 cryo’s over)
uitgerekend 19/5/2019 :D

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: AMH laag

Bericht door irisbloem » 1 juni 2018, 23:05

MomSoon schreef:
1 januari 1970, 1:00
Ik mag 13/6 in principe testen.. we komen dus samen uit :-) Superspannend! Tot nu toe praktisch geen terugloop v Crinone ..zooooo blij :-)
Ook blij met snelle stimulaties, kunnen nog poging 3 opstarten (indien nodig) vóór we op vakantie vertrekken begin juli. Indien dan nog negatief, in aug naar Jette vr IVF. Afspraak ligt al vast.
Mijn borsten wel sinds IUI supergevoelig.. van menopur? Want maar sinds gisterenavond met Crinone gestart..
Kan van de pregnyl komen. Mijn borsten beginnen ook pijn te doen, kan van de pregnyl zijn maar denk eerder van de inprosub (ook progesteron maar spuiten die ik samen met crinone moet nemen) want vorige keren had ik het ook en toen geen pregnyl moeten spuiten. Bij mijn inseminaties heb ik diverse keren gehad dat ik erg pijnlijke borsten had van de pregnyl, ik had het gevoel dat men eraan aan het trekken was en dat kwam maar diverse dagen erna, dus niet direct. Blij dat je goed bent met de crinone

MomSoon
Berichten: 130
Lid geworden op: 30 maart 2018, 14:36

Re: AMH laag

Bericht door MomSoon » 6 juni 2018, 23:35

Hoe ist met jou puck? Nog nieuws?
En jij irisbloem? Houd je het nog een beetje.. Nog een weekje he. Ik ben er eigenlijk niet echt mee bezig. Ook alleen maar omdat ik crinone moet opsteken , voor de rest ben ik vrij. En heel blij met de crinone! Wat een verademing tov utrogestan zeg! :-) Wel geen klachten hier van rommelende darmen of buik.. We zien wel he..
01/2017: stop pil
03-07/2018: 3x IUI Gent (allen negatief)
08/2018: start ICSI Jette
10/9 BN: HCG 210 (nog 2 cryo’s over)
uitgerekend 19/5/2019 :D

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: AMH laag

Bericht door irisbloem » 7 juni 2018, 9:22

MomSoon schreef:
1 januari 1970, 1:00
Hoe ist met jou puck? Nog nieuws?
En jij irisbloem? Houd je het nog een beetje.. Nog een weekje he. Ik ben er eigenlijk niet echt mee bezig. Ook alleen maar omdat ik crinone moet opsteken , voor de rest ben ik vrij. En heel blij met de crinone! Wat een verademing tov utrogestan zeg! :-) Wel geen klachten hier van rommelende darmen of buik.. We zien wel he..
Ik heb wel al heel wat klachten gehad en ben er daardoor meer mee bezig dan ik zou willen. Op 2de dag na tp appelflauwte (was net op autostrade richting sint niklaas aan het rijden pfff) doodmoe en bijna de hele dag steken rechts in baarmoeder. De dagen erna was het beter maar toch niet helemaal over. Nu af en toe. Mijn maag en darmen zijn ook niet in orde maar kan van het weer komen, ben daar nogal gevoelig aan. Mijn uiterst pijnlijke en vollere borsten zijn van de inprosub en pregnyl. Ik denk dat de meeste klachten wel met die medicatie te maken hebben. Behalve die steken, is een reactie van mijn lichaam op de embryo's, maar de vorige keren was het ook negatief dus probeer ik mij alweer voor te bereiden op slecht nieuws. De avond dat ik telefoon ga krijgen hebben we hier bij ons thuis repetitie voor een dansoptreden, zal dus wellicht toch niet kunnen opnemen. Ben blij dat je de crinone goed verdraagt. Ik ben blij als ik anderen kan helpen, dan lijkt al die hele weg van behandelingen die ik heb afgelegd toch niet helemaal voor niets te zijn.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten