Mijn verhaal

Plaats reactie
Boysmom
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 februari 2018, 14:17

Mijn verhaal

Bericht door Boysmom » 15 februari 2018, 14:37

Alles begon bij mij in 2010 een prachtig huwelijk in verschiet en daar nog net voor natuurlijk zwanger van m'n eerste zoon (geboren februari 2011).
Na 6 maand kwam de kriebel om nog maals zwanger te worden dit lukte immers niet omdat ik nog niet ongesteld was geworden. Met juiste hormonen behandelingen zou het lukken zei de gynaecoloog, maar dit bleek niet te helpen. Hebben we erna 6 pogingen insiminatie gedaan zelfs soms met 5 klaarzittende follikels. Maar tevergeefs. Dan maar ivf, mentaal was ik er helemaal niet klaar voor toch gingen we ervoor 12 eitjes waarvan 6 bevrucht en 1tje van matige kwaliteit die overbleef. Waarvan ik 9 maand later bevallen ben van mijn 2de zoon (augustus 2013.)
Omdat we wisten wat een lange weg alles kan zijn gingen we al snel voor nr 3. Onmiddelijk ivf de eerste keer overstimulatie dus poging 2.. 16 eitjes 8 bevrucht en 1van matige kwaliteit die overbleef. Na 6 weken een hevige bloeding gehad maar bleek dat ook mijn 3 de zoon sterk genoeg was dit te overleven ( maart 2015)
Zo alles in handen voor het perfecte gezin te zijn maar toch blijf ik het niet compleet voelen. Nu in december hebben we beslist om nog voor een nr 4 te gaan. Vorige zaterdag tot gehad van 1 goed embryotje en mss zitten er nog 2 matige in de vriezer maar dat weet ik pas binnenkort. Gisteren 4 dagen na mijn TP van een 6dagen oud embryotje een bloedtest voor mijn schildklier gehad maar mijn HCG stond op minder dan 5 wat niet zwanger betekend. Hoop zo dat de test ongelijk krijgt. Pas 21febr testdag.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten