IUI poging 2

Plaats reactie
Sheila
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 juni 2017, 22:11

IUI poging 2

Bericht door Sheila » 23 februari 2018, 0:21

Hallo iedereen,

Wij zijn twee toekomstige mama's met een zeer grote kinderwens. 👭

2 februari heb ik mijn 2de poging IUI gehad, die was zeer goed gegaan, na de inseminatie had ik wat buikkrampen wat zeer normaal is zei de verpleegster (of hoe je die mensen noemt die de inseminatie doen).
15 februari kregen we telefoon dat de bloedtest positief was men hcg waarden waren nog niet zo heel hoog maar de progesteron wel (wat goed was omdat deze de hcg zou stimuleren).
20 februari moesten we opnieuw een bloedtest doen om te zien of alles gestegen was. Maandag 19 februari kreeg ik ineens een zeer hevige bloeding 😔(zonder krampen of pijn) ik belde gelijk naar Jette maar ze zeiden aan de telefoon dat we de test an 20 februari moesten afwachten (dus wachten we maar met zen bang hartje) ondertussen waren dinsdag de bloedingen fel geminderd en nu zijn ze helemaal weg.
Dinsdag liet ik dan de bloedtest doen en kregen we telefoon dat men hcg waarden gestegen waren maar de andere waarden waren gedaald, dit vonden de monitoren van Jette zelf een beetje vreemd🤔, ze konden niet zeggen of ik nu wel of niet zwanger was🤔.
27 februari moeten we weer een bloedtest doen om dan eindelijk te weten of het wel of niet zo is.

Zijn er nog dames die dit al hebben voorgehad? En wat is jullie mening hier in?

We hopen dat we nog een waterkansje van geluk mogen hebben en dat het toch iets geworden is, maar we vrezen natuurlijk voor het ergste 😔

Xxx S.

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: IUI poging 2

Bericht door irisbloem » 23 februari 2018, 12:30

Sheila schreef:
23 februari 2018, 0:21
Hallo iedereen,

Wij zijn twee toekomstige mama's met een zeer grote kinderwens. 👭

2 februari heb ik mijn 2de poging IUI gehad, die was zeer goed gegaan, na de inseminatie had ik wat buikkrampen wat zeer normaal is zei de verpleegster (of hoe je die mensen noemt die de inseminatie doen).
15 februari kregen we telefoon dat de bloedtest positief was men hcg waarden waren nog niet zo heel hoog maar de progesteron wel (wat goed was omdat deze de hcg zou stimuleren).
20 februari moesten we opnieuw een bloedtest doen om te zien of alles gestegen was. Maandag 19 februari kreeg ik ineens een zeer hevige bloeding 😔(zonder krampen of pijn) ik belde gelijk naar Jette maar ze zeiden aan de telefoon dat we de test an 20 februari moesten afwachten (dus wachten we maar met zen bang hartje) ondertussen waren dinsdag de bloedingen fel geminderd en nu zijn ze helemaal weg.
Dinsdag liet ik dan de bloedtest doen en kregen we telefoon dat men hcg waarden gestegen waren maar de andere waarden waren gedaald, dit vonden de monitoren van Jette zelf een beetje vreemd🤔, ze konden niet zeggen of ik nu wel of niet zwanger was🤔.
27 februari moeten we weer een bloedtest doen om dan eindelijk te weten of het wel of niet zo is.

Zijn er nog dames die dit al hebben voorgehad? En wat is jullie mening hier in?

We hopen dat we nog een waterkansje van geluk mogen hebben en dat het toch iets geworden is, maar we vrezen natuurlijk voor het ergste 😔

Xxx S.
Moest je medicatie moeten nemen om de baarmoeder te stimuleren zijn bloedingen vrij normaal maar bij jou is dit niet het geval Misschien een buitenbaarmoederlijke? Maar dan zou je wel pijn moeten hebben denk ik ... Hebben ze een echo genomen? Hebben ze niet voorgesteld om utrogestan op te steken om je progesteronwaarde te verhogen? Ik hoop voor jullie dat het goed komt.

Sheila
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 juni 2017, 22:11

Re: IUI poging 2

Bericht door Sheila » 23 februari 2018, 17:23

Hey,

Ik heb voor de enkele dagen voor inseminatie neem ik clomid in en 36u voor inseminatie spuit ik pregnyl.
De pilletjes voor progesteron ga ik de 27ste vragen moest de test dan nog positief zijn. Ze hebben niet voogesteld voor een echo, dan hadden we het mss direct geweten.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten