Nieuw hier en wil me graag voorstellen....

Plaats reactie
Dennem
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 februari 2018, 23:02

Nieuw hier en wil me graag voorstellen....

Bericht door Dennem » 28 februari 2018, 21:24

Hi iedereen,

Ben een javaanse vrouw van 41 met een kinderwens..:)
Ik kreeg 5 jaar geleden te horen dat ik in een vervroegd overgang zat.
2 jaar er voor moesten we het op de normale manier proberen van de huisdokter en na een jaar proberen zijn we toch het ivf traject in gegaan
Na 2 pogingen mocht het niet baten. Het ziekenhuis vond mijn laatste 6 eitjes niet goed genoeg....

Enige manier is eiceldonatie ...
na lang zoeken hebben we eindelijk een donor gevonden... een half jaar hebben we allerlei onderzoeken gedaan en gesprekken gehad met de gynocoloog.
Een dag voordat ze moest prikken haakte ze af....

Heel spijtig en nare situatie... teleurstellend...
Sorry dat ik misschien heel abstract mijn verhaal vertel
maar ben emotioneel op...

Hoop dat ik hier steun krijg en misschien een lieve donor die ons wil helpen...

Liefs Dennem

kathje1990
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 maart 2018, 15:35

Re: Nieuw hier en wil me graag voorstellen....

Bericht door kathje1990 » 19 maart 2018, 16:11

Dag Dennem,

Mijn naam is Kathleen, 28 jaar en ben hier vandaag ook voor het eerst. Wij zijn nu 1,5 jaar aan het proberen en zitten in de leuke fase waarin men ons verteld dat men geen flauw benul heeft, waarom het niet lukt. We hebben het gevoel dat we telkens weer, ‘van het kastje naar de muur’ gestuurd worden. Onderzoek heeft maanden geleden uitgewezen dat het perfect haalbaar was om vandaag zwanger te worden, maar tot op heden onsuccesvol. Ik ga ook waarschijnlijk een vroege menopauze te gemoed, maar dat zou vandaag geen problemen mogen geven. Ik had zogezegd eisprongen, maar vorige week bleek dat ik toch geen eisprongen heb, dat de follikels krimpen en verdwijnen en niemand blijkt een concreet antwoord te hebben op onze vragen hierover. Dat na anderhalf jaar teleurstelling, en mooie woorden van gynaecologen en omstaanders, voelt een beetje als een slag in het gezicht. Eerst goedbevonden worden en dan plots toch weer niet...

Na anderhalf jaar besef ik dat ik van maand tot maand leef, en dat elk klein detail je kan van de wijs brengen. Ik kan me op dit moment niet voorstellen hoe jij je voelt na zo lang wachten. Maar ik leef met je mee. Ik kan me inbeelden dat na al die tijd, een oplossing vinden via eiceldonatie een lichtpuntje is in de duisternis. Want we hopen allemaal op een oplossing, en dat die dan zo plots weggegrepen wordt, zo last minute, is emotioneel zwaar en wens ik niemand toe. Ik voel met je mee en hoop dat je alsnog een goede donor vindt. Onder het motto ‘de aanhouder wint’, vooral blijven vechten, de beloning is het allemaal waard.

Veel liefs,

Kathleen

Dennem
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 februari 2018, 23:02

Re: Nieuw hier en wil me graag voorstellen....

Bericht door Dennem » 22 september 2018, 16:25

Hi Kathleen,

sorry late reactie. Ik kreeg geen melding binnen:(
Het is helaas nog niet gelukt om een donor te vinden. We genieten van de kleine dingen die we wel hebben samen, en dat is altijd goed.
Hoe is het bij jullie? Is het bij jullie gelukt?

dikke knuffels

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten