Nieuw op dit forum

Plaats reactie
Daisy
Berichten: 1
Lid geworden op: 3 maart 2018, 8:50

Nieuw op dit forum

Bericht door Daisy » 3 maart 2018, 9:14

Goeiemorgen

Wil me even voorstellen..
Zijn al een tijdje bezig aan onze kinderwens, ongeveer een 6jaar.
Na 4 inseminaties, 3ivf, 1 ixci, 2de tp er van zwanger geraakt maar helaas een stilgeboorte op 27 weken zwangerschap ( syndroom van potter)
Na allerlei onderzoeken groen licht gekregen en in tussen bijna 2j verder en nog steeds geen stap verder
5de ixci ;5 tp 1 biochemische
6de ixci nu verse tp er van en vandaag zelf een test gedaan en weer negatief (maandag bloedafname )
Ik weet niet meer wat te doen..
Super embryo s altijd,
Allerlei onderzoeken laten doen, biopsie, met een camera in de baarmoeder alles was prima.

Heb ondertussen ook al bijna alles gedaan van accupuntuur , voetreflexolgie, neem vitamine bij...

Zit op moment met de handen in het haar.. :?:

Elineee
Berichten: 61
Lid geworden op: 2 februari 2018, 14:49

Re: Nieuw op dit forum

Bericht door Elineee » 3 maart 2018, 17:30

Dag Daisy,

Welkom op het Forum! 🤗
Jammer dat je door al je tegenslagen hier terecht bent gekomen.
Je hebt ook al een hele weg afgelegd en dan is het begrijpelijk dat je soms niet meer weet wat of hoe. Ik heb ook altijd topembryo's gehad na 9 ICSI pogingen en ze vinden ook geen verklaring.
Heb je al eens geprobeerd om in een ander centrum voor een 2e opinie te gaan?
Een andere kijk op heel de zaak kan soms wonderen doen en je terug meer hoop geven.
Wij zijn altijd in Imelda te Bonheiden in behandeling geweest en schakelen nu over op UZ Jette.

Acupunctuur volg ik ook en is in mijn ogen alleen maar stimulerend en volledig onschadelijk. Alleen raden ze bij mij aan om het niet samen te doen met voetreflexiologie en dat soort dingen omdat de beide samen zorgen voor verwarring in je lichaam.
Het proberen "los te laten" is nog één van de beste dingen die ik je kan meegeven maar dat is net hetgeen wat zo moeilijk en veelgevraagd is hé!

Heb je nog cryo's over of ga je starten met een zelfbetaalde poging?
Ik wens je allsinds veel moed toe en ik zou zeggen, niet opgeven!!!

Veel liefs,
Eline
11/2012 : Start kinderwens
03/2017 : ICSI 1 - 4 embryo's negatief
09/2017 : ICSI 2 - 2 embryo's negatief
11/2017 : ICSI 3 + Assisted Hatching - 3 embryo's negatief
03-04/2018 : Overstap naar UZ Jette ( 11/04 eerste gesprek )

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten