Jette of Dr Decleer in Aalter?

Plaats reactie
CasneufJ
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 april 2018, 11:38

Jette of Dr Decleer in Aalter?

Bericht door CasneufJ » 12 april 2018, 14:46

Iemand ervaring met icsi behandelingen bij Jette of Dr Decleer in Aalter? Net eerste ronde achter de rug met 1 verse terugplaatsing die negatief was en 2 de blastocyst van 6 dagen oud teruggeplaatst gekregen deze was wel goed in bloed hcg 28 naar lage kant maar jammer genoeg bij 2 de bloedafname gezakt dus een biochemisch miskraam zoals ze vernoemen. Ik zit nu bij dr Dewulf in Roeselare die samen werkt met UZ Gent voor terugplaatsing en vormen van embryo’s. Iemand raad of ik beter overstap?

MomSoon
Berichten: 130
Lid geworden op: 30 maart 2018, 14:36

Re: Jette of Dr Decleer in Aalter?

Bericht door MomSoon » 12 april 2018, 19:31

CasneufJ schreef:
12 april 2018, 14:46
Iemand ervaring met icsi behandelingen bij Jette of Dr Decleer in Aalter? Net eerste ronde achter de rug met 1 verse terugplaatsing die negatief was en 2 de blastocyst van 6 dagen oud teruggeplaatst gekregen deze was wel goed in bloed hcg 28 naar lage kant maar jammer genoeg bij 2 de bloedafname gezakt dus een biochemisch miskraam zoals ze vernoemen. Ik zit nu bij dr Dewulf in Roeselare die samen werkt met UZ Gent voor terugplaatsing en vormen van embryo’s. Iemand raad of ik beter overstap?
Ik weet het (nog) niet persoonlijk, maar 4 koppels die we persoonlijk kennen zijn na soms jaren ergens te proberen overgestapt naar Jette. En ze raakten allen binnen het half jaar zwanger. Ook de reden waarom wij volgende maand intake in Jette gepland hebben. Ze raadden het ons onmiddellijk aan, ze zeiden ‘zeker niet twijfelen’. Dat hebben we dan ook niet gedaan :wink: Veel succes
01/2017: stop pil
03-07/2018: 3x IUI Gent (allen negatief)
08/2018: start ICSI Jette
10/9 BN: HCG 210 (nog 2 cryo’s over)
uitgerekend 19/5/2019 :D

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Jette of Dr Decleer in Aalter?

Bericht door irisbloem » 12 april 2018, 23:17

Ja ik heb ook al heel veel goeds gehoord over Jette maar voor mij is dat nooit een optie geweest wegens praktisch niet haalbaar in combinatie met het werk Gent is zonder files maar half zo ver als Jette voor mij en ik moet mij nu al vaak haasten om tijdig terug te geraken

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten