Het lukt maar niet

Plaats reactie
Ikwilmamaworden12
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 april 2018, 21:46

Het lukt maar niet

Bericht door Ikwilmamaworden12 » 24 april 2018, 21:49

Hallo iedereen,

Mijn naam is sara en ik ben 32 jaar. Voor de laatste 3,5 jaar proberen wij zwanger te worden, helaas zonder succes. Na 2 jaar proberen nog steeds geen resultaat. Er werd een kijkoperatie gedaan waaruit bleek dat ik Endomitriose heb. Op natuurlijke wijze zou ik dus niet zwanger worden, wat een grote klap was. De dokter stelde voor om over te gaan op ifv. Bij de 1ste poging waren er 5 eitjes. 3 met ivf 2 met icsi. bleek icie beter te werken. 1 embryo werdt terug geplaatst. Na 2 spannende weken belden we voor de resultaten, we waren ZWANGER. Helaas na 3 dagen telefoon gekregen dat de test vals positief was, er was een machinale fout gebeurd. We waren dus niet zwanger. Van de hemel naar de hel; letterlijk. We waren er kapot van. Ook al was ik nooit echt zwanger geweest, toch had ik het gevoel iets verloren te hebben. Dan verder gedaan met poging 2 en 3, iedere keer 2 embryo's terug geplaatst, weer zonder succes.
Op aanraden van de dokter namen we een pauze, voor men lichaam rust te geven. Vorige maand na controle bleek dat men waarden niet waren wat ze moesten zijn na 3 veletjes cyclocur. Paar dagen geleden bleken men waarden zelfs nog verslechterd. Men eierstokken blijken 10 jaar ouder te zijn dan ik zelf ben. De kans op zwangerschap, zelfs via icsi verkleind weer, aangezien de embryo's niet sterk genoeg zijn om zich in te nestelen. Opnieuw zware teleurstelling. De gedachtte nooit een kindje te hebben breekt mijn hart, maakt me moedeloos. Het gevoel te falen als vrouw zijn, ook al is het door die aandoening.
We gaan 1st nog een 2de opinie vragen voor we aan de 4de poging beginnen. Die over 2 weken zou starten. Ik zou dan de hoogste dosis hormonen krijgen, in de hoop toch meer en betere kwaliteit van eitjes te hebben. Mocht dit niet lukken zouden we overgaan op eiceldonatie. daar we niet zo een grote familie hebben en best tussen 18 en 35 jaar probeer ik via deze weg.
Dames die dit doen om andere vrouwen te helpen hun droom waar te maken zijn gewoonweg prachtige mensen, die een dikke pluim verdienen. Dus mocht het nodig zijn (1st gesprek afwachtten) hoop ik uit de grond van men hart dat er iemand is die ons wilt helpen. een kindje is altijd mijn grote droom geweest, al vroeg wist ik dat ik een kindje wou. Iemand die zelf kinderen heeft weet hoe het voelt om zo te verlangen naar een kindje. je zou van mij en men partner de gelukkigste mensen op aarde maken. Duimen maar 👍

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten