Nieuw en potentiele bam

Plaats reactie
Cispolsdotter
Berichten: 3
Lid geworden op: 2 mei 2018, 11:07

Nieuw en potentiele bam

Bericht door Cispolsdotter » 2 mei 2018, 11:23

Hey,
Ik hoop hier wat antwoorden te krijgen op minn vragzn, bezorgdheden en dergelijke...
Ik ben 36 in wording en nu al even single. In mn laatste relatie waren we aan t proberen om een kindje te krijgen maar er is toen een bordeline tumor op mn eierstok gevonden en is meteen mn ene eierstok verwijderd. Mijn toenmalige partner nam toen ook de benen. Sindsdien zit ik echter met een hevige kinderwens die ik niet meer verminderd krijg.
Nadat mijn eierstok verwijderd werd heb ik eicellen laten invriezen omdat de kans bestaat dat ik mijn tweede eierstok ook zal verliezen. Momenteel echter nog intakt. Met mijn 36e voor de deur, nog steeds single ben ik echter serieus aan t overwegen om t alleen te doen. Mijn gynaecoloog vind dat ik sowieso eerst met nog bestaande eicellen moet proberen en pas als dat niet gaat met die uit de vriezer.
Maar ik maak mij wat zorgen rond het financiele plaatje. Wat kost dat allemaal die procedures? Donor, bevruchting...wat is terugbetaald en wat niet? Ik woon in gent. Mijn eitjes liggen in jette (dr stoop) maar ga bij oncogyneacoloog in uz.
En wat als het kindje er eenmaal is? Is t doenbaar met 1 loon?... allemaal piekergedachten dus...
Ik zoek nog even verder op t forum naar een topic specifiek voor bam..

Groetjes

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast