Nagelnieuw op het forum

Plaats reactie
Sannedv
Berichten: 278
Lid geworden op: 1 juli 2018, 23:59

Nagelnieuw op het forum

Bericht door Sannedv » 2 juli 2018, 0:27

Hallo,

Na wat googlen kwam ik op het forum terecht en vond het een fijne plek om mijn verhaal te kunnen doen!

Mijn vriend en ik zijn beide 27 en al samen sinds onze middelbare schooltijd.
Mijn kinderwens speelt al behoorlijk lang maar werd steeds wat op de lange baan geschoven omdat mijn vriend muco heeft.
We weten al langer dat (bijna) alle mannen met muco een afwezige of geblokkeerde zaadleider hebben dus we wisten al lang dat we moeder natuur een handje gingen moeten helpen, maar daar stonden we toen nog niet zo erg bij stil...

Sinds een jaartje weet ik al wel dat ik geen drager ben van muco. Dus toekomstige kindjes kunnen al geen muco hebben, oef!
Datzelfde jaar kreeg mijn vriend een 'burn out' al bleek er wel meer aan de hand en maakte hij zich erge zorgen over zijn toekomst en wat de impact van kinderen zou zijn voor hem. Dat was dus ook geen geschikt moment om ermee te starten.

Dit jaar in mei hebben we onze eerste afspraak gehad bij het UZ Leuven. Ik was de weken voordien super enthousiast omdat we eindelijk meer info gingen krijgen en het spel in gang gingen zetten.
Diezelfde week kondigde mijn schoonzus haar zwangerschap aan, dat kwam wel hard binnen. Bij haar en mijn broer loopt alles zo vlot en vanzelf. Getrouwd in februari, zwanger in mei... Ik heb die avond en nacht de hele tijd liggen huilen! Mijn vriend schrok toch ook heel erg van mijn reactie. Hij wist niet dat ik er zo mee zat

Intussen zijn we wat weken verder en kan ik al blij zijn voor mijn broer en schoonzus! :)
En hebben we ook de eerste info gehad. We hadden steeds gehoopt dat we niet op de IVF/ICSI trein gingen moeten stappen omdat er op zich enkel een 'probleem' is bij mijn vriend... Viel dat ff tegen!
Maar er liggen deze zomer al wat onderzoeken vast voor hem en mij en in september kunnen we alles gaan bespreken... Ik ben blij dat we nu toch 'echt' gestart zijn!

Het zal allemaal nog even duren maar ik ben nu al ongeduldig ;)

Groetjes,
Sanne
01/19: ICSI 1 - neg. Geen cryo's
03/19: ICSI 2 - neg. Geen cryo's
07/19: ICSI 3 - neg. Geen cryo's
11/19: ICSI 4 - positief! Nog 4 cryo's 😯
17/12 8w echo
16/01 12w echo
19/03 21w echo
29/05 31w echo
26/06 welkom lieve meid ❤️

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten