Nieuw

Plaats reactie
Maxxie1
Berichten: 2
Lid geworden op: 9 juli 2018, 20:58

Nieuw

Bericht door Maxxie1 » 9 juli 2018, 21:06

Hey, hierbij stel ik me graag even voor
Na 3,5 jaar is de 8ste ICSI terugplaatsing gepland voor nu zaterdag. Dan is onze 4e ronde opgebruikt..
Wij waren tot nu toe in behandeling in uz gent, maar zullen voor de 5e poging de overstap doen naar Jette.
Ook al weet ik dat er veel zijn met ons ‘probleem’ maar toch voel ik me meestal zo alleen.. met de angst dat het misschien wel nooit zal lukken..
Hoop dat het praten hier me zal helpen en me niet alleen zal voelen..
dikke zoen xx

Jido
Berichten: 714
Lid geworden op: 7 februari 2018, 11:25

Re: Nieuw

Bericht door Jido » 10 juli 2018, 11:59

Maxxie1 schreef:
1 januari 1970, 1:00
Hey, hierbij stel ik me graag even voor
Na 3,5 jaar is de 8ste ICSI terugplaatsing gepland voor nu zaterdag. Dan is onze 4e ronde opgebruikt..
Wij waren tot nu toe in behandeling in uz gent, maar zullen voor de 5e poging de overstap doen naar Jette.
Ook al weet ik dat er veel zijn met ons ‘probleem’ maar toch voel ik me meestal zo alleen.. met de angst dat het misschien wel nooit zal lukken..
Hoop dat het praten hier me zal helpen en me niet alleen zal voelen..
dikke zoen xx

Dag Maxxie1,

Het gevoel van 'eenzaamheid tijdens de procedure' is zeer begrijpbaar, maar weet dat je zeker en vast niet alleen bent en dat veel mensen in die zelfde moeilijke periode zitten. Het kan inderdaad helpen om eens uw hart te kunnen luchten hier, met lotgenoten.
Ik raad u aan om eens een kijkje te nemen in de ICSI groep, daar praten verschillende mensen samen die ook met ICSI bezig zijn/zullen beginnen. Ikzelf zit daar nu ook bij, wij gaan volgende cyclus over na 10 mislukte KID pogingen.

Veel succes met de terugplaatsing zaterdag!!
Groetjes
Start KID voor brusje: juli '17
KID 1-11 -neg
ICSI1 09-11/'18 - neg (1TP)
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI2.1 4-6-8-9/'19 - neg (4TP)
Hysteroscopie 11/'19 - OK
ICSI3 nov 19 - TP (2 em.)- neg - gn cryo
ICSI4 feb '20 -neg
4.2 mei '20 - 🤰🏻17/02/21 💙

Maxxie1
Berichten: 2
Lid geworden op: 9 juli 2018, 20:58

Re: Nieuw

Bericht door Maxxie1 » 11 juli 2018, 22:18

Hey
Dank je wel, jullie ook veel succes met het ICSI-traject!
Grtjs

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast