Geen TP na eerste PU, ervaringen?

Plaats reactie
MA2018
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 juli 2018, 0:28

Geen TP na eerste PU, ervaringen?

Bericht door MA2018 » 18 juli 2018, 0:35

Hallo iedereen,

Na vol goede moed gestart te zijn met een eerste IVF poging eind juni, hebben we jammer genoeg geen goede kwaliteit embryo's en dus geen TP :?
Zijn er nog mensen die dit hebben meegemaakt?
De ontgoocheling is groot...
IVF 1: PU (10 eicellen), geen TP

Anqui
Berichten: 82
Lid geworden op: 12 juli 2017, 21:33

Re: Geen TP na eerste PU, ervaringen?

Bericht door Anqui » 18 juli 2018, 16:26

wij hebben dit spijtig genoeg meermaals neegemaakt. Onze eerste pogingen waren in Antwerpen en daar plaatst men op dag drie terug,dat hebben we drie keer gehad. Nu zitten we in Jette en daar plaatst men op dag vijf terug, ze hebben daar ontdekt dat mijn embryo's stoppen met delen op dag drie dus maar één terug plaatsing gehad en andere twee pogingen geen terug plaatsing

MA2018
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 juli 2018, 0:28

Re: Geen TP na eerste PU, ervaringen?

Bericht door MA2018 » 18 juli 2018, 17:13

En hebben ze hiervoor ooit een verklaring gevonden?
Het voelt echt als een nutteloze poging, want zonder TP zelfs geen kans op een zwangerschap...
Wij zitten ook in Jette, ik vond het wel echt jammer dat de communicatie hierover aan de telefoon zo koel was en onpersoonlijk. Die persoon had precies echt geen idee wat voor boodschap die gaf, alsof al die spuitjes/bloedonderzoeken/echo's en PU niks voorstellen...
IVF 1: PU (10 eicellen), geen TP

mich75
Berichten: 2974
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Geen TP na eerste PU, ervaringen?

Bericht door mich75 » 18 juli 2018, 20:01

Ik heb meerdere malen geen tp gehad na pu om de simpele reden dat er geen bevruchtingen waren.

Na 3 pu's zijn we overgestapt naar Jette, daar had ik 10 ec en ze zouden me bellen als er geen bevruchting was. De dag na pu geen telefoon gehad, dus wij waren hoopvol, maar de dag erna telefoon dat er geen enkele bevruchting was.
Het was een dr. die mij belde en echt meelevend was. Op de vraag waarom hij niet eerder had gebeld was het antwoord dat ze misschien een trage start hadden genomen en een dag later alsnog in gang zouden schieten.

Ik heb 6 tp's gehad in Jette en telkens dag 3, het zal ook wel van het aantal en de patiënte afhangen.

Men zegt dat als het de eerste 3 dagen fout loopt het aan de eicel ligt, op dag 4/5 zou het aan de zaadcel liggen.
2010: start kinderwens
2014: start mmm​
03/15: overstap Jette ​ 08/15 start icsi-d
03/17: dochter (icsi-d 6)​ 12/17: start brusje
09/18: start ecd
06/19: twins
11/20: start brusje
01/22: dochter
01/23: start brusje --> onverwacht einde verhaal 😭😭😭

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast