Nieuw en info over BAM worden gezocht

Plaats reactie
SofT
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 augustus 2018, 0:14

Nieuw en info over BAM worden gezocht

Bericht door SofT » 19 augustus 2018, 0:25

Hey, ik ben nieuw op het forum ben reeds verschillende malen op dit forum terecht gekomen en al interessante dingen te weten gekomen. Ik ben dit jaar 30 geworden en heb altijd al een (jonge) mama willen zijn. Ik heb niet het geluk gehad om een geschikte partner te vinden en heb altijd gezegd dat indien ik nog allleen zou zijn op mijn 30ste ik ook alleen voor kindjes zou gaan. Ik heb een goede en stabiele job en woon nog onder hetzelfde dak met mijn vader (na de dood van mijn moeder 5 jaar geleden), het huis is voor de helft van mij en ook verbouwd naar te toekomstige situatie. Ik ben altijd zeer zelfstandig geweest en heb alles steeds overwogen voor ik iets deed. Ik vroeg mij af of er nog vrouwen zijn in dezelfde situatie als mij en waar zij in behandeling geweest zijn, hoe dit verliep? Veel info vind je hier nog niet over op internet, toch niet in België. In woon regio Mechelen-Leuven, dus liefst iets uit deze buurt.

Tes86
Berichten: 126
Lid geworden op: 15 september 2018, 10:02

Re: Nieuw en info over BAM worden gezocht

Bericht door Tes86 » 15 september 2018, 10:32

Hey ! Ik ben ook nieuw hier en ben ook bezig om BAM te worden. Ik ga in Jan Palfijn in Gent bij dr Decleer. Heel goed moet ik zeggen. Allemaal zijn ze superlief en proberen ze alle vragen te beantwoorden.
Ik ga wel alleen daarheen voor de IUI zelf, alles daarnaast wordt door dr Catry in Beveren opgevolgd. Dat was voor mij net een pak handiger.

Grt
1-10-2017 Pilstop
15-08-2018 IUI 1 - neg.
14-09-2018 IUI 2 - neg.
21-10-2018 IUI 3 - neg.
1-12-2018 IUI 4 - neg.
13-01-2019 IUI 5 - neg.
7-02-2019 kijkoperatie
2-05 laatste spuit behandeling endometriose
28-05 TP icsi 1 : positief 😍

Hanne1988
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 september 2018, 7:53

Re: Nieuw en info over BAM worden gezocht

Bericht door Hanne1988 » 22 september 2018, 7:57

Hallo,

Ik ben ook 30 geworden en heb volgende week een afspraak in het LIFE centrum van Leuven om BAM mama te worden. Ook ik heb ontzettend veel vragen en zou het fijn vinden als we ervaringen kunnen uitwisselen en elkaar kunnen verder helpen!

Groetjes
Hanne

Lindsey84
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 december 2018, 20:51

Re: Nieuw en info over BAM worden gezocht

Bericht door Lindsey84 » 28 december 2018, 21:03

Hallo!

Ik ben 34 jaar en mijn biologische klok tikt almaar sneller en sneller.
Eind november via de website van UZ Jette mijn aanvraag tot een intakegesprek verstuurd (nog niets gehoord, maar ik werd gewaarschuwd dat het even kan duren).
Ik ben ook alleenstaand, heb een goeie job waar ik veel voldoening in krijg, maar dat ene stukje in mijn puzzel mankeert nog. Mijn ouders, een paar familieleden en een paar goeie vrienden weten er van en staan volledig achter me.
Nu hoop ik dat ik snel nieuws krijg, mijn huisarts was alleszins heel positief over mijn plannen.

Lindsey84
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 december 2018, 20:51

Re: Nieuw en info over BAM worden gezocht

Bericht door Lindsey84 » 5 januari 2019, 13:05

Hanne1988 schreef:
1 januari 1970, 1:00
Hallo,

Ik ben ook 30 geworden en heb volgende week een afspraak in het LIFE centrum van Leuven om BAM mama te worden. Ook ik heb ontzettend veel vragen en zou het fijn vinden als we ervaringen kunnen uitwisselen en elkaar kunnen verder helpen!

Groetjes
Hanne
Hoi Hanne, ik heb mijn aanvraag ingediend bij UZ (maandag gaat de vragenlijst op de post), maar er is een lange wachttijd. Dus gisteren heb ik ook een aanvraag ingediend bij Life Centrum.
Gaat dit snel? In Jette is het al 3-4 maanden wachten op positief advies voor een eerste afspraak. Normaal heel geduldig, maar dit lijkt me eindeloos!

Hoe ver sta je ondertussen al in Life?
Groetjes!
Lindsey

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten