Toekomstig bewust alleenstaande mama via iui (kid)

Plaats reactie
ditte1011
Berichten: 12
Lid geworden op: 5 juli 2018, 18:35

Toekomstig bewust alleenstaande mama via iui (kid)

Bericht door ditte1011 » 22 augustus 2018, 10:51

Hallo iedereen,

long story short: heb altijd een hele grote kinderwens gehad, maar helaas foute smaak in mannen...
Nu ben ik 36 en geen zin meer om te wachten op de man van m'n leven, dus een half jaar geleden besloten om bam te worden. En er alleen voor gaan heeft ook veel voordelen eigenlijk :)

Ik ga naar AZ Sint-Jan, te Brugge voor IUI met donor, bij dr. Desmet. Heb al bloedonderzoek en echo achter de rug, volgende week het eileideronderzoek en ook intake gesprek met de vroedvrouw.

Het is wel weer typisch, normaal ben ik super regelmatig, moest 6 dagen geleden m'n regels krijgen en die zijn er nog steeds niet! Terwijl het voor het eerst van belang is dat ze volgende woensdag gedaan zijn: schuim onderzoek... :roll:

Normaal zit ik nooit op fora, dus weet niet goed hoe het werkt hier. Is er een groep voor iui of kunstmatige inseminatie met donor of bam (of alledrie) waar ik bij kan? :)

Zijn er nog mensen die dit (in Brugge) doen? (En mijn zenuwen kunnen geruststellen... - het is wellicht van de stress dat m'n regels uitblijven...)

Groetjes
Judith

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast