drager van translocatie t(11,22)(q23;q11)

Plaats reactie
LeenVA1984
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 augustus 2018, 16:17

drager van translocatie t(11,22)(q23;q11)

Bericht door LeenVA1984 » 28 augustus 2018, 16:27

Even m'n moed verzamelen...
Mijn huidige partner en ik proberen ondertussen twee jaar zwanger te worden. Na herhaalde miskramen bleek ik een drager te zijn van een gebalanceerde translocatie tussen chromosoom 11 en 22. We startten in februari met PGD, maar tijdens onze laatste hormoonbehandeling bleek ik spontaan zwanger te zijn (dit was niet de bedoeling, want via natuurlijke weg zag ik het absoluut niet meer zitten om zwanger te worden). Waar aanvankelijk m'n zwangerschappen leidden tot een miskraam aan maximum 8 weken, ben ik ondertussen ruim 14 weken ver. Een periode van heel veel onzekerheid en angst. Een 2-tal weken geleden lieten we de NIPT uitvoeren. Hier uit blijkt er een duplicatie te zijn van chromosoom 11... Deze morgen liet ik een vruchtwaterpunctie uitvoeren die uitsluitsel moet geven of ons meisje drager is van een gebalanceerde of ongebalanceerde translocatie. Tijdens de echo viel het, zowel de gynae als ons op, dat ons meisje een heel klein kinnetje heeft. We moeten een week verder in onzekerheid.
Zijn er nog vrouwen met dergelijke ervaringen die er graag iets over zouden willen delen?
Alvast bedankt,
Leen

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten