Even voorstellen:wink:

Plaats reactie
Wensmoeder2012
Berichten: 2
Lid geworden op: 9 september 2018, 11:45

Even voorstellen:wink:

Bericht door Wensmoeder2012 » 9 september 2018, 12:06

Hallo dames,

Ik heb me net aangemeld en dan hoort een kleine voorstel ronde er wel bij! Wij zijn 27 en bijna 29. Zijn ondertussen 9,5 jaar samen en wonen 6 jaar samen. Doordat ik altijd last had van de pil en daar serieus problemen mee had, elke 3 maanden een andere omdat de ene niet deed wat die moest doen. Na een maand samen wonen besloten te stoppen met de pil. Allebei een vast fulltime baan, goed inkomen, en altijd vroeg kinderen gewild, was ik dus bijna 21 toen wij besloten een kindje te mogen ontvangen. Helaas liep het allemaal anders en 3 jaar nadat ik gestopt was met de pil, belande ik op de operatie tafel met als uitkomst, endometriose, daarbij gelijk het hoge woord, als jullie graag kinderen willen, zouden jullie gelijk door moeten gaan, nou ja kinderen zijn heel welkom en dus gelijk weer zelf proberen, jaar later toch geen succes! Gevolg iui behandelingen. Nou da is fijn gaan er gelijk doen en alles is eigen cyclus! 2e maand zwanger, het geluk kon niet op en wat waren we blij! Helaas is er bij de 9 weken echo duidelijk geworden da met 6 weken en 5 dagen het vruchtje gestopt was met groeien, en het hartje gestopt was met kloppen.... De miskraam zou opgewekt worden en een maand later konden we weer verder, 7 iui behandelingen verder stonden we nog steeds met lege handen. Toen is besloten om vanuit het ziekenhuis ivf/icsi in Gent te gaan doen, ons ziekenhuis werkt daar mee samen, nu hebben we net de eerste pu achter de rug, 10 eicellen gevonden, 9 rijpe eicellen 5x ivf geen bevruchting 4x icsi 1 bevruchting.... Ik wist niet wat ik hoorde en met er echt even van overdonderd, nu moeten we afwachten of deze de 5 dagrn haalt en dan krijgen we 12 sept. De terug plaatsing....

Juuul
Berichten: 13
Lid geworden op: 9 september 2018, 16:17

Re: Even voorstellen:wink:

Bericht door Juuul » 9 september 2018, 16:33

Hallo Wensmoeder2012

Jeetje wat een verhaal. Wat een rollercoaster hebben jullie al gehad zeg.
Lijkt me lastig om dan nog hoop te hebben en positief te blijven.
Daar in tegen hebben jullie net wel weer goed nieuws gehad, duimen draaien en hopen dan maar weer.

SilentHeyoka
Berichten: 228
Lid geworden op: 17 juli 2018, 9:45

Re: Even voorstellen:wink:

Bericht door SilentHeyoka » 10 september 2018, 19:18

Waauw, lijkt me ook wel een klap dat slechts 1 eicelletje van de 10 bevrucht raakt.
Ik duim alvast hard met je mee!
2013: Stop pil
2014: start traject IUI + Icsi
08/2020: eiceldonatie, 2 cryo's - 1 TP
13/04/2021: Little One geboren 😊

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten