Mij even voorstellen...

Plaats reactie
HanneB1991
Berichten: 3
Lid geworden op: 8 oktober 2018, 23:35

Mij even voorstellen...

Bericht door HanneB1991 » 9 oktober 2018, 17:34

Hallo,
Ik ben nieuw hier en wil me even voorstellen.
Ik ben een vrouw van 27 jaar met een grote kinderwens. In april zijn we getrouwd en direct erna gestopt met de pil. In mei ben ik naar de gynaecoloog geweest, omdat ik pijn had in mijn onderbuik, en dit vnl tijdens het vrijen. Daar had ik een echografie gekregen en het eerste wat de gynaecoloog zei was "ik zie hier al iets die een probleem kan geven met de kinderwens". Ik begon al te panikeren, waardoor ik de rest van zijn waarschijnlijk geruststellende woorden niet meer hoorde en ik zat daar alleen... Ik kreeg de diagnose PCOS en ben sindsdien metformine aan het innemen. In augustus heb ik voor de eerste keer mijn maandstonden gekregen. En vorige week had ik licht bloedverlies (meer bruinverlies zelfs), maar echt niet veel, te weinig om het maandstonden te noemen. We zijn nu ongeveer een half jaar verder en maandag gaan we terug naar de gynaecoloog, maar weet niet goed wat er op ons zal afkomen. Ten eerste heb ik nog steeds buikpijn tijdens het vrijen (doorstootpijn) en ben er vrij zeker dat dit niet te wijten is aan PCOS, want lees hier nergens iets over. Soms vrees ik dat er iets ernstiger aan de hand is, dat ik in het verleden een chlamydia infectie heb gehad ofzo en nooit symptomen heb gekregen, waardoor alles vergroeid is en ik chronische buikpijn heb en volledig onvruchtbaar ben.

Ik heb vaak de angst nooit zwanger te kunnen worden. We zitten dan ook net in een generatie waar we de ene zwangerschapsaankondiging krijgen na de andere. We zijn heel open over ons probleem en kunnen er goed over praten, maar toch lijken de mensen er niet altijd rekening mee te houden en krijgen we stomme opmerkingen naar ons hoofd.

Hopelijk komt alles goed en krijgen we na veel geduld ook dat intens geluk...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten