Even voorstellen

Plaats reactie
CecesStories
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 oktober 2018, 14:34

Even voorstellen

Bericht door CecesStories » 14 oktober 2018, 14:53

Dag dames

Ik ben Cece en nieuw op het forum. Wij zitten momenteel in de voorbereidingsfase voor de terugplaatsing van ons eerste eitje. Heel spannend allemaal!
Wij doen ivf met pgd voor een erfelijke genetische ziekte en ondank het feit dat we dus nog heel nieuw zijn in de ivf-wereld hebben we toch al bijna alles meegemaakt denk ik. Ik had meteen een overovulatie en kon dus meteen het ziekenhuis in.
Zijn er nog dames die dit meegemaakt hebben?

Ik moet eerlijk toegeven dat het hele proces meteen een diepe indruk achtergelaten heeft waardoor ik besloten heb om het van me af te schrijven op een blog. Hopelijk heeft er toch iemand iets aan, al was het maar een beetje dat 'herkenningsgevoel' of misschien kan ik je een glimlach bezorgen met mijn verhaal...
Ik ben enorm benieuwd naar jullie verhalen, tips en reacties. Voor de nieuwsgierigen onder jullie is hier alvast het adres van mijn blog in première: cecesstories148064003.wordpress.com
(Het is een beetje een rare link met al die cijfertjes maar ik ben te gierig om te betalen voor een mooie link :D )

Heel veel succes allemaal!

Liefs

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten