Angstig en twijfels over mijn zwangerschap

Plaats reactie
Verona
Berichten: 3
Lid geworden op: 8 november 2018, 11:30

Angstig en twijfels over mijn zwangerschap

Bericht door Verona » 8 november 2018, 11:46

Halloo lieve mama's
Mijn laatste menstruatie periode was van 9 september tot en met 14 september 2018. In oktober moest ik dus een mijn volgende menstruatie krijgen. Ik had pijnlijke borsten. En lichte bloeding. Die kwam en plotseling wegbleef. Op ben 37 jaar oud. Ik had reeds een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Waarbij een eierstok is verwijderd. Hierna kreeg ik een miskraam. Anyhow om terug te komen op mijn verhaal deed op 25 oktober een test en bleek het positief is. De volgende dag weer en toen ook positief. Ik ben naar de gyn gegaan en bleek bij de echo dat ik daadwerkelijk zwanger bent. De dokter zei ik ben ongeveer 6 weken en 4 dagen zwanger. Ik moest hierna na 2 weken terug komen. Ok ik wachten dus. 3 november kreeg een bloeding. Ik schrok daarvan. Ik ben dus 5 novembericht naar de dokter geweest dus cito opname. Bedrust. Ik heb toen weer een echo gemaakt en bleek dat ik zwanger bent echter zag de dokter een vruchat zakje met dooier en geen embryo.😓😓 ik was dus verward en bezorgd. De dokter zei ik ben zwanger. Maar het kan een opkomende miskraam zijn omdat ik lichte bloedingen nog steeds hebt. Of het kan dat het een jonge zwangerschap is en nog niet twee zien is. Dus ook een foute berekening van de eerste echo.😔 ik ben zo onzeker. Ik heb helemaal geen klachten van pijn. Alleen over de bloeding ben ik ongerust. Is er iemand die mij please kan vertellen of u zoiets hebt meegemaakt?🙁

Cleopatra
Berichten: 61
Lid geworden op: 29 maart 2012, 13:25

Re: Angstig en twijfels over mijn zwangerschap

Bericht door Cleopatra » 9 november 2018, 19:59

Dag Verona,

Ik heb tot 12 weken zwangerschap verschillende bloedingen gehad, zonder buikpijn of andere symptomen. Op dit moment ben ik 31 weken zwanger, en gelukkig zijn de bloedingen weggebleven want ze hebben mij ontzettend onzeker gemaakt (voorgeschiedenis : miskraam, buitenbaarmoederlijke zwanger en zwangerschap na 5 jaar proberen en IVF).
Ik hoop voor jou dat alles goed afloopt ! En ik wens hetzelfde voor iedereen die meeleest.

Verona
Berichten: 3
Lid geworden op: 8 november 2018, 11:30

Re: Angstig en twijfels over mijn zwangerschap

Bericht door Verona » 10 november 2018, 10:03

Dankjewel voor het reageren. Geeft mij een beetje zekerheid dat ik niet de enige bent. Echter worden de bloedingen steeds donkerder en meer. Gisteravond had ik een beetje buikpijn. Ik ben zo onzeker en verdrietig. Voor jou gefeliciteerd dat j erdoor heen over de periode die ik nu doorstaat. Veel succes.
Grtjes

Verona
Berichten: 3
Lid geworden op: 8 november 2018, 11:30

Re: Angstig en twijfels over mijn zwangerschap

Bericht door Verona » 11 november 2018, 14:10

Ik denk dat ik mijn wonder hebt verloren. Vanochtend heb ik bloedverlies gehad tijdens het plassen en dat heel veel klonterig bloed. En had buikpijn sinds gisteren. En nu ergere buikpijn😢😢. Ik weet niet hoe verder. Succes iedereen. Maar ik geef het op.

jokeds
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 november 2018, 9:12

Re: Angstig en twijfels over mijn zwangerschap

Bericht door jokeds » 14 november 2018, 9:17

Hallo,

Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt. Ik ben inmiddels bijna 35 weken zwanger... Gedurende mijn hele zwangerschap heb ik bloedverlies gehad, waarbij in het begin rond de 6 weken ook redelijk veel, maar alles bleek telkens in orde bij controle. Mijn gynaecoloog meldde me dat 1/3e van de zwangere vrouwen te maken krijgt met bloedingen tijdens de zwangerschap.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten