Angstig en twijfels over mijn zwangerschap

Plaats reactie
Verona
Berichten: 3
Lid geworden op: 8 november 2018, 11:30

Angstig en twijfels over mijn zwangerschap

Bericht door Verona » 8 november 2018, 11:46

Halloo lieve mama's
Mijn laatste menstruatie periode was van 9 september tot en met 14 september 2018. In oktober moest ik dus een mijn volgende menstruatie krijgen. Ik had pijnlijke borsten. En lichte bloeding. Die kwam en plotseling wegbleef. Op ben 37 jaar oud. Ik had reeds een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Waarbij een eierstok is verwijderd. Hierna kreeg ik een miskraam. Anyhow om terug te komen op mijn verhaal deed op 25 oktober een test en bleek het positief is. De volgende dag weer en toen ook positief. Ik ben naar de gyn gegaan en bleek bij de echo dat ik daadwerkelijk zwanger bent. De dokter zei ik ben ongeveer 6 weken en 4 dagen zwanger. Ik moest hierna na 2 weken terug komen. Ok ik wachten dus. 3 november kreeg een bloeding. Ik schrok daarvan. Ik ben dus 5 novembericht naar de dokter geweest dus cito opname. Bedrust. Ik heb toen weer een echo gemaakt en bleek dat ik zwanger bent echter zag de dokter een vruchat zakje met dooier en geen embryo.😓😓 ik was dus verward en bezorgd. De dokter zei ik ben zwanger. Maar het kan een opkomende miskraam zijn omdat ik lichte bloedingen nog steeds hebt. Of het kan dat het een jonge zwangerschap is en nog niet twee zien is. Dus ook een foute berekening van de eerste echo.😔 ik ben zo onzeker. Ik heb helemaal geen klachten van pijn. Alleen over de bloeding ben ik ongerust. Is er iemand die mij please kan vertellen of u zoiets hebt meegemaakt?🙁

Cleopatra
Berichten: 61
Lid geworden op: 29 maart 2012, 13:25

Re: Angstig en twijfels over mijn zwangerschap

Bericht door Cleopatra » 9 november 2018, 19:59

Dag Verona,