Nieuw hier

Plaats reactie
Fiorelina
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 november 2018, 19:10

Nieuw hier

Bericht door Fiorelina » 25 november 2018, 19:34

Hoi iedereen,

Ik lees al een hele tijd verhalen van jullie maar heb mij er nooit zelf opgezet.
Ik ben 37 jaar en ik en mijn man hebben al 5 jaar een kinderwens. Door al in verschillende ziekenhuizen te zijn geweest en verkeerde diagnoses te krijgen is er zoveel tijd verloren.Ik heb endometriose en ben er een jaar geleden aan geopereerd. Alles was goed gelukt. Gezien mijn leeftijd raden ze aan om met ivf in Jette te starten.Onderzoeken wezen uit dat met mijn man alles wel in orde is maar bij mij verschillende obstakels. Endometriose, weinig en kleine follikels,lage AMH waarde, en ik zou bijna in de menopauze zijn. De dokter zei dat ze 2x natuurlijke cyclus ivf ging proberen. En dit hebben we een aantal maanden geprobeerd maar niet kunnen starten wegens slechte waarden. Vorige cyclus waren mijn waarden goed en had ik 1 goede follikel maar hebben ze de eisprong gemist. Deze cyclus zag alles er ook goed uit. En had ik 1goede follikel. Voor de eerste keer dus begonnen met spuitjes. Menopur en Olgalutran. Vandaag voor pick-up geweest en geen eicel. Dat was natuurlijk heel teleurstellend. Verpleging was gelukkig heel begripvol. Maar ben een beetje ten einde raad. Na 5 jaar van hier naar daar gestuurd te zijn zonder resultaat en ik nog maar 1 poging zou hebben... Het is psychologisch heel zwaar. Wou eens weten of er mss mensen hetzelfde probleem hebben als mij?

Veel liefs 😘

mich75
Berichten: 2992
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Nieuw hier

Bericht door mich75 » 25 november 2018, 21:08

Waarschijnlijk zal de optie eiceldonatie ook al wel voorgesteld zijn.

Neem eens een kijkje bij ECD hier op het forum. Je zal daar wel gelijkaardige verhalen tegenkomen, de meeste weliswaar al van een tijdje geleden.

Enkele dagen geleden heeft er iemand zich aangemeld met een beetje een gelijkaardig verhaal, maar dat heb je misschien ook wel gelezen.

Veel sterkte en hopelijk wordt jullie kinderwens toch nog vervuld.
2010: start kinderwens
2014: start mmm​
03/15: overstap Jette ​ 08/15 start icsi-d
03/17: dochter (icsi-d 6)​ 12/17: start brusje
09/18: start ecd
06/19: twins
11/20: start brusje
01/22: dochter
01/23: start brusje --> onverwacht einde verhaal 😭😭😭

Fiorelina
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 november 2018, 19:10

Re: Nieuw hier

Bericht door Fiorelina » 26 november 2018, 8:07

Dank je,
Dat zal ik zeker doen.
Maar ECD... Dat is wel een grote stap.. Daar durf ik nog even niet aan denken..

X

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast