Nieuw maar eigenlijk niet

Plaats reactie
Stef71
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 december 2018, 9:59

Nieuw maar eigenlijk niet

Bericht door Stef71 » 18 december 2018, 10:28

Ik heb me dan toch maar eens aangemeld voor dit forum, maar ik lees al enkele jaren zo nu en dan mee
Pin me niet vast op de data, maar het zal ergens rond 2000 zijn dat bij mij de diagnose endometriose werd gesteld na een operatieve behandeling voor cystes. In Genk ben ik toen geopereerd en was een van de gelukkigen waarbij de darm een stuk open moest wat mij een lang verblijf en later nog problemen opleverde. Na de behandeling werd ik naar huis gestuurd met probleem opgelost, zwanger worden zal geen probleem zijn ... wel dus, maar dat werd me pas 10 jaar later bij mijn 2e operatie verteld. Je zal begrijpen dat Genk daarmee heeft afgedaan. Daarbij bleek mijn darm inmiddels vergroeid met mijn baarmoeder en was er ook nog een vleesboom over het hoofd gezien. Mijn enige optie om zwanger te worden was IVF met verlaagde slagingskans en vergroot risico bij wel slagen vanwege vergroeide darm. Ik koos eieren voor m'n geld en hoewel het een samen overeengekomen besluit was kostte het toch mijn huwelijk. Sindsdien slik ik Lutenyl welk mij prima bevalt echter het laatste jaar niet leverbaar waardoor ik nu aan anticonceptiemiddel no 3 zit met terug klachten en de vervelende bijwerkingen. Op zoek naar info over de levering van Lutenyl toch weer hier beland en nu eindelijk maar eens een account aangemaakt. Ik dacht mijn verhaal nu wel met droge ogen te kunnen neerpennen, maar het kost me toch moeite

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten