Ik wil draagmoeder worden.

Laura1985
Berichten: 4
Lid geworden op: 8 september 2015, 15:51

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door Laura1985 » 23 december 2020, 19:05

Hoi hoi,

Wij zijn Maikel en Laura, 29 en 36 jaar. Wij hebben ook zoals velen een lang en zwaar parcour doorlopen. Om een lang verhaal kort te maken, wij hebben 9 miskramen gehad en oh wat waren we blij dat we zwanger waren van een dochter toen op 25 weken het noodlot toesloeg. Opgenomen in uz gent waar een spoedkeizersnede werd gedaan. Ons dochtertje, Elena, is na 11 dagen overleden... Bovendien kregen we ook te horen dat opnieuw zwanger worden levensbedreigend is. Onze enige hoop om nog een eigen kindje te hebben is via draagmoeder. We weten dat dit geen evidentie is en dat er veel mensen in zo een situatie zitten maar we moeten het proberen. Lieve groeten Maikel en Laura

kimmytjuch
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 november 2020, 10:50

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door kimmytjuch » 24 december 2020, 9:18

Echt veel respecht voor zulke menssen die koppels helpen aan en baby mooi gebaar

Laura1985
Berichten: 4
Lid geworden op: 8 september 2015, 15:51

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door Laura1985 » 24 december 2020, 10:46

kimmytjuch schreef:
24 december 2020, 9:18
Echt veel respecht voor zulke menssen die koppels helpen aan en baby mooi gebaar
Zeker! Van onschatbare waarde zo een mensen!

Nouch
Berichten: 4
Lid geworden op: 3 oktober 2018, 13:48

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door Nouch » 25 december 2020, 18:13

sandramila schreef:
10 maart 2020, 11:30
Ik wil heel graag draagmoeder worden ikzelf heb 4
Gezonde kindjes en vind het ook heel erg dat er zoveel
Koppels zijn die geen kindjes kunnen krijgen en het zo graag willen ik sta hier volledig open voor om koppels te helpen
Dag sandramita,
Graag zou ik je willen vragen om eens elkaar te spreken, wij zijn namelijk op zoek naar een draagmoeder al bijna 10 jaar je zou ons hier zo blij mee maken ,
Je kan me contacteren op anouschka.lombaert2@hotmail.com hopelijk hoor ik iets van je groeten anouschka

Jerre
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 december 2015, 13:31

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door Jerre » 28 december 2020, 20:09

ladybotanica schreef:
11 maart 2020, 21:12
Ik ben een alleenstaande, gezonde vrouw van 25.
Ik heb altijd al de zwangerschapswens gehad, maar nog niet de omstandigheden/wens om zelf al aan kinderen te beginnen. Ik speel al enkele jaren met het idee om draagmoeder te worden in mijn hoofd, maar nu las ik ergens dat je zelf geen kinderwens meer mag hebben. Ik vermoed dat dit meer met het mentale gedeelte van draagmoederschap te maken heeft... en misschien de angst dat de draagmoeder het kind zelf wil houden, en dat Belgie de juiste wetten er nog niet voor heeft om de wensouders te beschermen. Maar toch zou ik het graag doen, en als er lieve wensouders zijn, contacteer me :)

Hey,

heb je al wat meer informatie bekomen of heb je er nog graag wat gehad? Ik en mijn man hebben reeds heel wat ervaring, maar zou je dit liever per mail doorgeven... je mag me altijd mailen op Jurgen.segers1@gmail.com. Hopelijk kunnen we je verder helpen en jij op jouw beurt ook iemand.

Liefs,

Jurgen en Filip

Jerre
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 december 2015, 13:31

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door Jerre » 28 december 2020, 20:10

Els2020 schreef:
9 september 2020, 23:17
Hallo,

Ook ik zou graag wat meer info hebben over het draagmoederschap.
Ik denk eraan om dit ook voor iemand te willen doen aangezien ons gezinnetje ook compleet is en ik dit graag ook wil geven aan iemand anders.
Ik heb niet zozeer vragen omtrent de zwangerschap ofzo maar eerder hoe je in contact komt met mensen met een kinderwens.
En hoe het dan verder gaat? Spreek je gewoon met elkaar af? Moet je testen ondergaan?

Bedankt voor alle info alvast!
Groetjes 😉
Hey,

heb je al wat meer informatie bekomen of heb je er nog graag wat gehad? Ik en mijn man hebben reeds heel wat ervaring, maar zou je dit liever per mail doorgeven... je mag me altijd mailen op Jurgen.segers1@gmail.com. Hopelijk kunnen we je verder helpen en jij op jouw beurt ook iemand.

Liefs,

Jurgen en Filip

Tirlemont
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 januari 2021, 11:07

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door Tirlemont » 22 januari 2021, 11:19

Hoi, ik ben Dave, 36 jaar, sportief, goede job en heb reeds lang een kinderwens.
In het verleden stond ik samen met mijn toenmalige vriend op de lijst voor adoptie.
Helaas waren de wachttijden hier veel te lang om dit proces nu opnieuw op te starten.
Bij deze een oproep naar een gemotiveerde draagmoeder.
Het kindje zal in een warm nest terechtkomen, omringd door een warme familie.
+32 488 04 25 09

Jhalyndra
Berichten: 1
Lid geworden op: 5 april 2021, 22:09

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door Jhalyndra » 5 april 2021, 22:15

Hi allemaal, wij zijn Wendy (35), en Jeroen (29). Wendy werkzaam bij de politie en Jeroen werkzaam bij de marechaussee. Wij zijn 5 jaar samen en willen heel graag samen een kindje.
Helaas heeft dat afgelopen jaar door ziekte bij Wendy, roet door het eten gegooid. Door het verwijderen van de baarmoeder zijn wij nu afhankelijk geworden van een logeerbuik.
Gelukkig zijn we verder gezond verklaard en konden de eierstokken bespaard blijven. Hierdoor hebben we nog een kansje om een kindje van onszelf te krijgen. Na een zware en heel verdrietige periode zijn we toch gaan nadenken over draagmoederschap en zijn we ons gaan verdiepen in HG draagmoederschap.
We hadden iemand gevonden die dit heel graag voor ons wilde doen. Maar helaas voldoet zij niet aan de gestelde eisen omdat zij zelf geen kinderen heeft, en moeten wij helaas onze zoektocht hervatten.
Wij realiseren ons dat dit nogal een pittige opgaven gaat worden.
Heel mooi ook om verhalen te lezen van andere waarbij het wel gelukt is, dat geeft ons ook weer een beetje hoop.

Mocht iemand dit lezen en ons willen helpen kan je ons altijd mailen.

Wenscherrypie@gmail.com

Liefs Wendy en Jeroen

Padi
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 april 2021, 1:51

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door Padi » 23 april 2021, 2:24

Beste,
Wij zijn op zoek naar een draagmoeder. Ben jij degene die onze droom in vervulling kan laten gaan?
Hoopvol wachten wij.
loslongo@hotmail.be
Met warme groeten,
Padi

Henk
Berichten: 2
Lid geworden op: 6 mei 2021, 17:24

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door Henk » 6 mei 2021, 17:37

Hallo allemaal,

Wij zijn Arjen (40) en Henk (34) woonachtig in een klein stadje: bij Amersfoort! Wij hebben de wens om een gezin te vormen met elkaar. Deze wens hebben wij gedeeld met vrienden, familie, kennissen en de zoektocht naar een draagmoeder/logeermama is bekend. Toch hebben wij (na 2x een mismatch) tot op heden niemand die zegt: Ja, dit wil ik doen! Dit snappen wij heel goed, het is nogal niet wat om dat van iemand te vragen, daarnaast is er nog vaak een partner die er natuurlijk ook voor 100 procent achter moet staan!

Mochten wij een draagmoeder tegenkomen dan zouden wij het liefst voor LT gaan, zouden jullie dit aanraden of juist niet?

Afijn, wij staan niet online met een blog omdat Henk werkzaam is binnen de jeugdzorg. Om die reden willen wij niet openlijk een blog bijhouden. Aangezien dit zeer privé is en het werk rondom kinderen te gevoelig is. Het is wel een gemiste kans voor ons. Maar helaas werk en privé zal mogelijk door elkaar gaan lopen wat de veiligheid van een kind in het geding kan brengen.

Mochten jullie nog tips en tricks hebben of via via iets horen! Neem dan gerust contact met ons op!

Naast deze wens zitten wij ook in een adoptie traject. Wat nog lang kan duren! De wens voor een groot gezin is sterk aanwezig!!


arjenenhenk@hotmail.com


Groet
Arjen en Henk

EviVH
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 oktober 2021, 13:35

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door EviVH » 11 oktober 2021, 14:06

sandramila schreef:
10 maart 2020, 11:30
Ik wil heel graag draagmoeder worden ikzelf heb 4
Gezonde kindjes en vind het ook heel erg dat er zoveel
Koppels zijn die geen kindjes kunnen krijgen en het zo graag willen ik sta hier volledig open voor om koppels te helpen
Dag Sandra

Wij zijn nog op zoek naar een draagmoeder.
Je berichtje is wel al van eventjes geleden, maar wie weet volg je hier nog?

Groetjes
Evi

EviVH
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 oktober 2021, 13:35

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door EviVH » 11 oktober 2021, 14:08

ladybotanica schreef:
11 maart 2020, 21:12
Ik ben een alleenstaande, gezonde vrouw van 25.
Ik heb altijd al de zwangerschapswens gehad, maar nog niet de omstandigheden/wens om zelf al aan kinderen te beginnen. Ik speel al enkele jaren met het idee om draagmoeder te worden in mijn hoofd, maar nu las ik ergens dat je zelf geen kinderwens meer mag hebben. Ik vermoed dat dit meer met het mentale gedeelte van draagmoederschap te maken heeft... en misschien de angst dat de draagmoeder het kind zelf wil houden, en dat Belgie de juiste wetten er nog niet voor heeft om de wensouders te beschermen. Maar toch zou ik het graag doen, en als er lieve wensouders zijn, contacteer me :)
Beste

Wij zijn nog op zoek naar een draagmoeder.
Je berichtje is wel al van eventjes geleden, maar wie weet volg je hier nog?
Voor ons zou het gaan om een hoogtechnologische draagmoederschap.

Liefs
Evi

BMO1981
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 oktober 2021, 9:48

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door BMO1981 » 12 oktober 2021, 10:02

Lieve lotgenoten,
Wij zijn Joeri (40) en Branji (40). We zijn 5 jaar samen en ons kinderwens is enorm, net als zoveel van jullie.
Wij hebben inmiddels 4x ICSI traject ondergaan. 4 miskramen verder en nu te horen gekregen dat ik geen kindje zelf kan dragen. Het is een droom die in duizend stukjes valt. Maar we hebben nog veel hoop middels een draagmoeder.
Wij hebben alles al onderzocht hoe het in z’n werk gaat en we zouden enorm geholpen zijn met een draagmoeder die onze droom kan verwezenlijken. Het is het mooiste geschenk die wij ons kunnen wensen 🙏🏽❤️
Mocht jij onze droom willen verwezenlijken dan horen we dat heel graag: branji.mmendoza.ordaz@gmail.com
Veel liefs Branji en Joeri

JeskeBlom
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 december 2021, 19:58

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door JeskeBlom » 28 december 2021, 20:07

Hallo iedereen,

Ik las net een hartverscheurend verhaal over een koppel dat geen kindjes kan krijgen en dat hun enige hoop een draagmoeder is. Ik ben beginnen googlen en kwam op deze forum terecht. Mijn hart gaat naar iedereen uit die hun kinderwens om welke reden dan ook niet in vervulling ziet gaan ❤️
Ikzelf ben een gezonde vrouw van 40 jaar met een vervulde kinderwens. Ik heb net nog volledige check-up gehad bij de gynaecoloog en ik ben helemaal in orde.
Toch vraag ik me af of 40 jaar nog een goede leeftijd is om draagmoeder te zijn. Ik las in één vd vorige berichten dat een draagmoeder werd afgekeurd. Kan iemand me vertellen waaraan je dan moet voldoen aub?

Hartelijke groetjes,
Jessy

JeskeBlom
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 december 2021, 19:58

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door JeskeBlom » 28 december 2021, 20:12

JeskeBlom schreef:
28 december 2021, 20:07
Hallo iedereen,

Ik las net een hartverscheurend verhaal over een koppel dat geen kindjes kan krijgen en dat hun enige hoop een draagmoeder is. Ik ben beginnen googlen en kwam op deze forum terecht. Mijn hart gaat naar iedereen uit die hun kinderwens om welke reden dan ook niet in vervulling ziet gaan ❤️
Ikzelf ben een gezonde vrouw van 40 jaar met een vervulde kinderwens. Ik heb net nog volledige check-up gehad bij de gynaecoloog en ik ben helemaal in orde.
Toch vraag ik me af of 40 jaar nog een goede leeftijd is om draagmoeder te zijn. Ik las in één vd vorige berichten dat een draagmoeder werd afgekeurd. Kan iemand me vertellen waaraan je dan moet voldoen aub?

Voor diegene die het zouden afvragen, ik heb geen enkele intentie om een nieuwe moederschap op te nemen. Als ik het zou doen, zou het enkel met de eitjes van een wensmama zijn.

Alvast bedankt voor de reacties met de nodig info (want ik vind helaas mijn antwoorden niet op internet, en dan nog… er staat zoveel geschreven)

Hartelijke groetjes,
Jessy

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten