Ik wil draagmoeder worden.

AnitaM
Berichten: 1
Lid geworden op: 3 januari 2022, 1:57

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door AnitaM » 3 januari 2022, 2:01

Hoi allemaal.
Ik ben nu bijna 2 jaar op zoek naar een draagmoeder.
Dat is nog niet zo makkelijk helaas.
Ik hoop op deze manier in contact te komen met iemand die voor mij een kindje wil dragen.....

Cynthia1985
Berichten: 2
Lid geworden op: 5 januari 2022, 22:32

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door Cynthia1985 » 5 januari 2022, 22:43

Hallo iedereen,

Ik ben zelf arts. Ik ben net 36.
Ik ben gelukkig getrouwd en heb 3 schatten van kinderen.
De zwangerschappen en geboortes gingen vlot. Alhoewel er eentje last minute in een stuitpositie gedraaid was.
Die is ook gewoon via de natuurlijke weg gekomen.
Ik heb nooit een epidurale gehad. Dat was niet nodig.

Onze kinderwens is vervuld en mijn man is gesteriliseerd.
Maar het verlangen om nog 1 x een kindje in mijn buik te voelen is groot.
We zijn het er allebei over eens dat we de baby fase niet meer willen doormaken…
De nachtrust die we nu hebben bevalt te goed ;)

Indien iemand op zoek is naar een warme baarmoeder om hun kindje te dragen, dan sta ik daar voor open.

Liefs Cynthia

Ps we wonen in West-Vlaanderen

Pariske
Berichten: 3
Lid geworden op: 9 januari 2022, 1:09

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door Pariske » 9 januari 2022, 1:18

Cynthia1985 schreef:
5 januari 2022, 22:43
Hallo iedereen,

Ik ben zelf arts. Ik ben net 36.
Ik ben gelukkig getrouwd en heb 3 schatten van kinderen.
De zwangerschappen en geboortes gingen vlot. Alhoewel er eentje last minute in een stuitpositie gedraaid was.
Die is ook gewoon via de natuurlijke weg gekomen.
Ik heb nooit een epidurale gehad. Dat was niet nodig.

Onze kinderwens is vervuld en mijn man is gesteriliseerd.
Maar het verlangen om nog 1 x een kindje in mijn buik te voelen is groot.
We zijn het er allebei over eens dat we de baby fase niet meer willen doormaken…
De nachtrust die we nu hebben bevalt te goed ;)

Indien iemand op zoek is naar een warme baarmoeder om hun kindje te dragen, dan sta ik daar voor open.

Liefs Cynthia

Ps we wonen in West-Vlaanderen
Beste Cynthia, wij proberen al 10 jaar om een kindje te krijgen 😞 helaas is dit nog niet gelukt en voelen we ons leeg en kapot.
Zou het mogelijk zijn om eens te praten?
Groetjes

Cynthia1985
Berichten: 2
Lid geworden op: 5 januari 2022, 22:32

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door Cynthia1985 » 9 januari 2022, 22:38

Hoi,
Ik kan me jullie situatie volledig inbeelden…
Een baby is het mooiste geschenk op de wereld.

Wonen jullie ook in West-Vlaanderen?
Wat doen jullie van beroep?

Ps ik ben nieuw op het forum, dus als ik dingen niet mag zeggen of vragen, let me know ;)

Pariske
Berichten: 3
Lid geworden op: 9 januari 2022, 1:09

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door Pariske » 10 januari 2022, 19:18

Cynthia1985 schreef:
9 januari 2022, 22:38
Hoi,
Ik kan me jullie situatie volledig inbeelden…
Een baby is het mooiste geschenk op de wereld.

Wonen jullie ook in West-Vlaanderen?
Wat doen jullie van beroep?

Ps ik ben nieuw op het forum, dus als ik dingen niet mag zeggen of vragen, let me know ;)
Beste Cynthia,
Een baby is inderdaad het mooiste geschenk.

Wij wonen in Oost Vlaanderen, we hebben beiden een vaste job. Ikzelf ben shopmanager en mijn partner werkt als arbeider.

Mvg

Stefke86
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 januari 2022, 11:05

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door Stefke86 » 12 januari 2022, 11:42

Hallo iedereen,

Wij zijn een koppel van 35 en 45 jaar. Wij zijn nu 2 jaar op zoek naar een draagmoeder. Door dat ik op 28 jarige leeftijd mijn baarmoeder verloren ben maar wel mijn eierstokken nog heb,kunnen wij zelf geen kknd dragen en zoeken wij dus iemand anders die dat voor ons wil doen. Dus als iemand ons wil helpen dan zou dit het mooiste geschenk ooit zijn. Neem gerust contact op aub.

Stefke86
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 januari 2022, 11:05

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door Stefke86 » 12 januari 2022, 11:47

Beste,

Heeft u intussen al iemand gevonden om draagmoeder voor te zijn? Wij zijn ook nog altijd op zoek niet een liefdevol iemand. Mail kan naar ibisvandeduvetorre@gmail.com. lieve groetjes Stefanie

Stefke86
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 januari 2022, 11:05

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door Stefke86 » 12 januari 2022, 11:48

ladybotanica schreef:
11 maart 2020, 21:12
Ik ben een alleenstaande, gezonde vrouw van 25.
Ik heb altijd al de zwangerschapswens gehad, maar nog niet de omstandigheden/wens om zelf al aan kinderen te beginnen. Ik speel al enkele jaren met het idee om draagmoeder te worden in mijn hoofd, maar nu las ik ergens dat je zelf geen kinderwens meer mag hebben. Ik vermoed dat dit meer met het mentale gedeelte van draagmoederschap te maken heeft... en misschien de angst dat de draagmoeder het kind zelf wil houden, en dat Belgie de juiste wetten er nog niet voor heeft om de wensouders te beschermen. Maar toch zou ik het graag doen, en als er lieve wensouders zijn, contacteer me :)
Wij zijn ook nog op zoek naar iemand. Staat u hiervoor nog open aub? Lieve groetjes Stefanie

Pariske
Berichten: 3
Lid geworden op: 9 januari 2022, 1:09

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door Pariske » 16 januari 2022, 10:03

Pariske schreef:
10 januari 2022, 19:18
Cynthia1985 schreef:
9 januari 2022, 22:38
Hoi,
Ik kan me jullie situatie volledig inbeelden…
Een baby is het mooiste geschenk op de wereld.

Wonen jullie ook in West-Vlaanderen?
Wat doen jullie van beroep?

Ps ik ben nieuw op het forum, dus als ik dingen niet mag zeggen of vragen, let me know ;)
Beste Cynthia,
Een baby is inderdaad het mooiste geschenk.

Wij wonen in Oost Vlaanderen, we hebben beiden een vaste job. Ikzelf ben shopmanager en mijn partner werkt als arbeider.

Mvg
Het was u precies om het geld te doen hé. Ik vond het al vreemd dat u achter onze job vroeg en plots geen antwoord meer. We zijn niet rijk genoeg om misbruik van te maken omdat we zi graag een kind willen. Schaam uw eigen.... slecht slecht mens. En volgens mij bent u helemaal geen arts!

tlooverenbosch
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 februari 2022, 16:27

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door tlooverenbosch » 19 februari 2022, 16:55

Hallo,
Wij zijn op zoek naar een lieve, oprechte draagmoeder.
Als dit iets voor jou is, kan je ons een bericht sturen.
tlooverenbosch@gmail.com
Dankjewel!

Carmenyorrick
Berichten: 9
Lid geworden op: 2 maart 2022, 11:18

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door Carmenyorrick » 2 maart 2022, 11:26

Cynthia1985 schreef:
5 januari 2022, 22:43
Hallo iedereen,

Ik ben zelf arts. Ik ben net 36.
Ik ben gelukkig getrouwd en heb 3 schatten van kinderen.
De zwangerschappen en geboortes gingen vlot. Alhoewel er eentje last minute in een stuitpositie gedraaid was.
Die is ook gewoon via de natuurlijke weg gekomen.
Ik heb nooit een epidurale gehad. Dat was niet nodig.

Onze kinderwens is vervuld en mijn man is gesteriliseerd.
Maar het verlangen om nog 1 x een kindje in mijn buik te voelen is groot.
We zijn het er allebei over eens dat we de baby fase niet meer willen doormaken…
De nachtrust die we nu hebben bevalt te goed ;)

Indien iemand op zoek is naar een warme baarmoeder om hun kindje te dragen, dan sta ik daar voor open.

Liefs Cynthia

Ps we wonen in West-Vlaanderen
Hallo,
wij zijn een warm getrouwd koppel van 33 en 34 jaar wonende te Schelle. Ik, Carmen ben in vervroegde menopauze en kan zelf niet zwanger zijn. Wij zijn op zoek naar iemand die een laag technologische zwangerschap samen met ons wil doen.
We waarderen het enorm als er iemand voor ons een kleintje op de wereld zou willen zetten. Graag betalen we alles ivm de zwangerschap en leggen we eventuele afspraken vast op papier. Nadat we natuurlijk elkaar wat hebben leren kennen.
Als je vragen hebt mag je ze zeker stellen hoor.
Groetjes Carmen en yorrick

Carmenyorrick
Berichten: 9
Lid geworden op: 2 maart 2022, 11:18

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door Carmenyorrick » 2 maart 2022, 11:53

ladybotanica schreef:
11 maart 2020, 21:12
Ik ben een alleenstaande, gezonde vrouw van 25.
Ik heb altijd al de zwangerschapswens gehad, maar nog niet de omstandigheden/wens om zelf al aan kinderen te beginnen. Ik speel al enkele jaren met het idee om draagmoeder te worden in mijn hoofd, maar nu las ik ergens dat je zelf geen kinderwens meer mag hebben. Ik vermoed dat dit meer met het mentale gedeelte van draagmoederschap te maken heeft... en misschien de angst dat de draagmoeder het kind zelf wil houden, en dat Belgie de juiste wetten er nog niet voor heeft om de wensouders te beschermen. Maar toch zou ik het graag doen, en als er lieve wensouders zijn, contacteer me :)
Hallo, wij zijn een warm getrouwd koppel van 33 en 34 jaar. Ik, Carmen ben in vervroegde menopauze en kan zelf niet zwanger zijn. Wij zijn op zoek naar iemand die een laag technologische zwangerschap wil doen. Graag betalen we alles ivm de zwangerschap en leggen we eventuele afspraken vast op papier. Nadat we natuurlijk elkaar wat hebben leren kennen. Als je vragen hebt mag je ze zeker stellen hoor.

Je kan ons bereiken op carmen.vancaekenberghe@hotmail.com

Groetjes Carmen en yorrick

nausjor
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 maart 2022, 19:42

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door nausjor » 21 maart 2022, 19:55

Hallo,
We zijn een heterokoppel met een grote kinderwens .Al jaren verlangen we om ons gezin uit te bereiden .Maar dit lukt jammer genoeg niet door medische redenen .Graag willen wij kennis maken met een draagmoeder .

contactgegevens : nausikaa.bossuyt 80@gmail.com
vriendelijke groeten Nausikaa en Jorrit

Ewoud1981
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 maart 2022, 12:22

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door Ewoud1981 » 29 maart 2022, 12:31

Cynthia1985 schreef:
5 januari 2022, 22:43
Hallo iedereen,

Ik ben zelf arts. Ik ben net 36.
Ik ben gelukkig getrouwd en heb 3 schatten van kinderen.
De zwangerschappen en geboortes gingen vlot. Alhoewel er eentje last minute in een stuitpositie gedraaid was.
Die is ook gewoon via de natuurlijke weg gekomen.
Ik heb nooit een epidurale gehad. Dat was niet nodig.

Onze kinderwens is vervuld en mijn man is gesteriliseerd.
Maar het verlangen om nog 1 x een kindje in mijn buik te voelen is groot.
We zijn het er allebei over eens dat we de baby fase niet meer willen doormaken…
De nachtrust die we nu hebben bevalt te goed ;)

Indien iemand op zoek is naar een warme baarmoeder om hun kindje te dragen, dan sta ik daar voor open.

Liefs Cynthia

Ps we wonen in West-Vlaanderen
Dag Cynthia.
Van zo een berichten gaat mijn hart toch altijd wat sneller slaan.
Ook wij zijn op zoek naar een draagmoeder. Jammer genoeg vinden we geen enkele kandidaat in onze familie of vriendenkring. Ik versta dit uiteraard zeker, het is best een zware stap maar wij kunnen er niet aandoen om ons soms afgewezen te voelen.
Er is nog altijd commercieel draagmoedershap in Amerika maar dat kost heel veel geld.

Ik ben zelf 40, mijn echtgenoot is er 38. Al 9 jaar getrouwd en wonen in Damme.

Hopelijk ben ik niet te laat, en zo ja...dan wens ik jou en de kandidaat ouders zeer veel succes.

Alvast bedankt
Ewoud

Tined
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 april 2022, 23:39

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door Tined » 29 april 2022, 23:53

Lieve mensen,

Mijn vriend die arts is en ik zelf die vastgoedmakelaar ben zijn op zoek naar een lieve dame die ons wil helpen om onze kinderwens in vervulling te laten gaan.
Aangezien ik baarmoederhalskanker gehad heb met bestralingen, chemo en een operatie nadien waarbij mijn baarmoeder en baarmoederhals verwijderd zijn, kan ik zelf geen kindje meer dragen.
Echter heb ik door deze kanker en het feit dat mij deze keuze ontnomen werd nog meer beseft dat ik echt een kindje van onszelf wil.
Het kind zal terecht komen in een heel warm nest in West-Vlaanderen en we zouden diegene die ons hierbij wil helpen - na alle ellende waarmee we geconfronteerd zijn - enorm dankbaar zijn.
Uiteraard worden alle kosten en een extra vergoeding hiervoor betaald.
Mocht het niet lukken zouden we naar het buitenland gaan, maar we hopen alsnog iemand in België te vinden die dit voor ons wil doen.
Je kan mij bereiken via mail: tine_dujardin@hotmail.com

Veel liefs Tine
Laatst gewijzigd door Tined op 4 mei 2022, 4:43, 2 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten