Ik wil draagmoeder worden.

ladybotanica
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 maart 2020, 20:58

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door ladybotanica » 11 maart 2020, 21:12

Ik ben een alleenstaande, gezonde vrouw van 25.
Ik heb altijd al de zwangerschapswens gehad, maar nog niet de omstandigheden/wens om zelf al aan kinderen te beginnen. Ik speel al enkele jaren met het idee om draagmoeder te worden in mijn hoofd, maar nu las ik ergens dat je zelf geen kinderwens meer mag hebben. Ik vermoed dat dit meer met het mentale gedeelte van draagmoederschap te maken heeft... en misschien de angst dat de draagmoeder het kind zelf wil houden, en dat Belgie de juiste wetten er nog niet voor heeft om de wensouders te beschermen. Maar toch zou ik het graag doen, en als er lieve wensouders zijn, contacteer me :)

thompsonneken
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 oktober 2019, 22:45

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door thompsonneken » 12 april 2020, 15:57

Hier ook al heel lang op zoek naar draagmoeder . De klik is belangrijk .we hadden eindelijk draagmoeder gevonden. Zegt ze na eerste keer proberen dat ze liever wil stoppen... :(
Het is niet altijd gemakkelijk op positief te blijven ..

thompsonneken
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 oktober 2019, 22:45

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door thompsonneken » 12 april 2020, 16:04

sandramila schreef:
10 maart 2020, 11:30
Ik wil heel graag draagmoeder worden ikzelf heb 4
Gezonde kindjes en vind het ook heel erg dat er zoveel
Koppels zijn die geen kindjes kunnen krijgen en het zo graag willen ik sta hier volledig open voor om koppels te helpen
Leuk dat er zo'n mensen zijn. Het is niet evident als wensouders om er eentje te vinden.

thompsonneken
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 oktober 2019, 22:45

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door thompsonneken » 13 april 2020, 0:23

sandramila schreef:
10 maart 2020, 11:30
Ik wil heel graag draagmoeder worden ikzelf heb 4
Gezonde kindjes en vind het ook heel erg dat er zoveel
Koppels zijn die geen kindjes kunnen krijgen en het zo graag willen ik sta hier volledig open voor om koppels te helpen
Wij zijn nog steeds op zoek naar een draagmoeder. Wij zijn 36 en 42 jaar. De kinderwens is groot. Je mag ons zeker contacteren op thompsonneken@gmail.com

thompsonneken
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 oktober 2019, 22:45

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door thompsonneken » 16 april 2020, 18:46

Hey. Wij zijn Tom en Stijn uit Brugge. Heb je al wensouders gevonden? Ik neem aan van wel. Er zijn er veel met een sprankeltje hoop . Grtjes

Wenspapas
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 april 2020, 23:46

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door Wenspapas » 24 april 2020, 0:01

sandramila schreef:
10 maart 2020, 11:30
Ik wil heel graag draagmoeder worden ikzelf heb 4
Gezonde kindjes en vind het ook heel erg dat er zoveel
Koppels zijn die geen kindjes kunnen krijgen en het zo graag willen ik sta hier volledig open voor om koppels te helpen
Hallo Sandramila,

Wij zijn twee mannen van 32 jaar uit Rotterdam. Ik werk als consultant en mijn vriend werk als verpleegkundige in de thuiszorg. We hebben nu bijna tien jaar een relatie. We zijn allebei van Caribisch afkomst en houden van reizen en nieuwe dingen ontdekken.
We missen alleen nog een kleine spruit in ons leven waar we onze liefde mee kunnen delen en ons geluk compleet kan maken. In onze ogen kunnen we onze kind(eren) een stabiele, liefdevolle en rijke omgeving bieden.

We zijn daarom op zoek naar een draagmoeder die ons langgekoesterde wens kan waarmaken. We zijn al een tijd op zoek maar zijn er toch niet in geslaagd om iemand te vinden. Met dit bericht proberen we in contact te komen met een lieve vrouw die ons zou willen helpen. Wij kijken ernaar uit om verder met je te praten en te kijken of het een mooie match wordt.

Mocht deze advertentie je belangstelling gewekt hebben, stuur ons dan een bericht naar wenspapas.rotterdam@gmail.com.

Groet,

Wenspapa's

francoiseyoni
Berichten: 1
Lid geworden op: 2 juli 2020, 21:53

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door francoiseyoni » 2 juli 2020, 22:05

Hi! Wij proberen sinds 2014 zwanger te worden... Deze rollercoaster begint zijn tol te eisen. We zijn erachter gekomen dat ik lijdt aan adenomyose, dus er is een heus innestelingsprobleem. Onze embryo’s zijn nochtans perfect maar het lukt dus niet om ze te behouden 😢 Ze hebben ons aangeraden om op zoek te gaan naar een draagmoeder. Wie oooo wie wil ons liefdeskindje dragen?? ❤️

Chaaoot
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 juli 2020, 19:29

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door Chaaoot » 24 juli 2020, 19:31

sandramila schreef:
10 maart 2020, 11:30
Ik wil heel graag draagmoeder worden ikzelf heb 4
Gezonde kindjes en vind het ook heel erg dat er zoveel
Koppels zijn die geen kindjes kunnen krijgen en het zo graag willen ik sta hier volledig open voor om koppels te helpen
Beste Sandra

Kunnen we elkaar contacteren? Ik breng het verhaal liever prive. Je zou een koppel ontzettend gelukkig maken. En ze verdienen het meer dan ook. Ik help mee zoeken en zag je berichtje.
Kan jij ons helpen?

Groetjes
Sharon

Chaaoot
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 juli 2020, 19:29

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door Chaaoot » 24 juli 2020, 19:32

Chaaoot schreef:
24 juli 2020, 19:31
sandramila schreef:
10 maart 2020, 11:30
Ik wil heel graag draagmoeder worden ikzelf heb 4
Gezonde kindjes en vind het ook heel erg dat er zoveel
Koppels zijn die geen kindjes kunnen krijgen en het zo graag willen ik sta hier volledig open voor om koppels te helpen
Beste Sandra

Kunnen we elkaar contacteren? Ik breng het verhaal liever prive. Je zou een koppel ontzettend gelukkig maken. En ze verdienen het meer dan ook. Ik help mee zoeken en zag je berichtje.
Kan jij ons helpen?

Groetjes
Sharon
Facebook : Sharon Dee Vee

Els2020
Berichten: 1
Lid geworden op: 9 september 2020, 23:09

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door Els2020 » 9 september 2020, 23:17

Hallo,

Ook ik zou graag wat meer info hebben over het draagmoederschap.
Ik denk eraan om dit ook voor iemand te willen doen aangezien ons gezinnetje ook compleet is en ik dit graag ook wil geven aan iemand anders.
Ik heb niet zozeer vragen omtrent de zwangerschap ofzo maar eerder hoe je in contact komt met mensen met een kinderwens.
En hoe het dan verder gaat? Spreek je gewoon met elkaar af? Moet je testen ondergaan?

Bedankt voor alle info alvast!
Groetjes 😉

Anja1977
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 november 2020, 0:13

Re: Ik zoek een draagmoeder

Bericht door Anja1977 » 19 november 2020, 0:24

Hoi,Ik ben Anja 43 jaar uit Limburg.Na een hysterectomie (fibromen) jaren geleden en omdat ik al 3 kinderen had heb ik mijn kinderwens moeten opbergen.Mijn eierstokken zijn er nog en zijn nog heel aktief.Verder heb ik nooit fertiliteitsproblemen gehad.
Nu ondertussen terug opnieuw gehuwd met een 12j jongere man en al 7j samen.We hebben zo een sterke kinderwens op moment.Ik overweeg morgen een afspr te maken in het UZ in Jette.Wij willen doodgraag een kindje maar dat gaat alleen via hoogtechnologisch draagmoederschap.Ik heb niemand die ik kan vragen als kanidaat draagmoeder.Nu is mijn vraag of hier vrouwen zijn die ervaring hebben met het UZ Jette in dit,of beter nog een succesverhaal hebben en of hier kanidaat draagmoeders zijn die ons eventueel zouden willen helpen om onze droom waar te maken.
Ik had graag wat meer info en goeie moed om aan dit avontuur te beginnen.
X3

Anja1977
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 november 2020, 0:13

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door Anja1977 » 19 november 2020, 23:22

Hoi hoi.

Ik ben op zoek naar een draagmoeder.
Indien je interesse hebt mag je mij altijd contacteren.
0471049672 (whatsapp).
Wij zijn met het traject hoog technologisch draagmoederschap begonnen.
🥰

Anja1977
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 november 2020, 0:13

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door Anja1977 » 19 november 2020, 23:25

Hoi hoi.

Ik ben op zoek naar een draagmoeder.
Indien je interesse hebt mag je mij altijd contacteren.
0471049672 (whatsapp).
Wij zijn met het traject hoog technologisch draagmoederschap begonnen.
🥰

Anja1977
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 november 2020, 0:13

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door Anja1977 » 19 november 2020, 23:26

Hoi hoi.

Ik ben op zoek naar een draagmoeder.
Indien je interesse hebt mag je mij altijd contacteren.
0471049672 (whatsapp).
Wij zijn met het traject hoog technologisch draagmoederschap begonnen.
🥰

pollyorange
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 december 2020, 21:40

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door pollyorange » 10 december 2020, 22:11

Beste allemaal,
We hadden een positieve ervaring met draagmoederschap in Canada. Voordat we besloten naar Canada te gaan, hebben we ook andere landen verkend. we hebben al onze ervaringen op de blog gedeeld.

www.surrogacyoptions.co.uk

Als je interesse hebt, bezoek dan onze blog en ook onze Instagram-pagina.

https://www.instagram.com/invites/conta ... nt=khmhxwy

onze goede vrienden hebben een Facebook-groep genaamd "draagmoederschap in Canada", die specifiek gaat over het traject van Canada.
https://m.facebook.com/#!/groups/808264 ... oup_browse

we wensen jullie allemaal een zeer succesvol traject.

Gr,
Polly

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten