Beginnen met KID

Plaats reactie
SofieH
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 januari 2019, 23:21

Beginnen met KID

Bericht door SofieH » 30 januari 2019, 23:27

Hallo allemaal,

Wij zijn een getrouwd lesbisch koppel van bijna 27 en 28 jaar. We zijn 5 jaar samen en we hebben de stap gezet naar de afdeling fertiliteit in het UZA te Edegem.

We hebben vandaag ons eerste gesprek gehad met dokter Neubourg en we hadden er een zeer goed gevoel bij.

We moeten nu een afspraak maken voor een counseling bij een soort van psycholoog omdat we gaan werken met een anonieme spermadonor.

Ik heb mij geregistreerd op deze site omdat ik het allemaal spannend vind en graag verschillende ervaringen en meningen wil lezen.

Groetjes :)

sashab
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 maart 2019, 10:07

Re: Beginnen met KID

Bericht door sashab » 11 maart 2019, 10:23

Hoi,

Hier ook samen met mijn vrouw begonnen bij Uza. We zijn gestart met het eerste gesprek in oktober. En in april is het bespreking van mijn (ik ga ons kindje dragen) medische toestand om zo te starten aan KID.
Nu ik weet deze komt goed want een kleine tien jaar ooit een celdonatie gedaan via Jette en ik kreeg de vraag of ik het niet zag zitten dit nog eens te doen omdat ik kennelijk top eicellen had.
Dus buiten misschien mijn leeftijd (nu 32 jaar) komt alles goed.

Ik had begrepen met de laatste bespreking (februari) dat na bespreking van april alles snel kon gaan omdat er geen wachtlijst is voor spermadonor.
Dus we hopen dat dit nog steeds klop 😀.

Nu mijn ervaring met Uza en Jette is wat verschillend. Het heeft beide zijn voor en nadelen. Natuurlijk Jette is voor mijn 10 jaar geleden plus ik kwam daar voor een andere reden.
Maar een paar bevriende koppels van mij (zowel lesbische als hetero's) spreken lovend over Jette. Ook via deze forums lovend over Jette. Dus achter afgezien hadden we misschien beter naar Jette geweest. Maar goed we zijn nu al zo ver en Uza heeft ook zijn voordelen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten