Lichtbruine afscheiding

Plaats reactie
Shay
Berichten: 1
Lid geworden op: 3 februari 2019, 21:15

Lichtbruine afscheiding

Bericht door Shay » 3 februari 2019, 21:21

HoiHoi iedereen . Ik ben nieuw hier, ik zal even mijn verhaal in het kort uitleggen. Ik en Mn partner zijn al één jaar lang bezig om zwanger te worden nu lopen wij bij un kliniek ik heb een onregelmatige cyclus daar voor heb ik medicijnen gekregen (Duphaston van 10mg ) moest ik 10dagen slikken elke dag 1. Om mijn menstruatie op te wekken . Maar mijn vraag is kun je alsnog zwanger raken ondanks dat je die medicijnen slikt ?. Want ik heb sinds vandaag LichtBruine Afscheiding gekregen wat ik nog nooit heb gehad en als ik zo op internet kijkt lijkt het innesteling bloeding .

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Lichtbruine afscheiding

Bericht door irisbloem » 3 februari 2019, 23:43

Ik neem aan dat ze voor ze jou die medicatie gaven wel eerst je bloed zullen getest hebben om te kijken of je zeker niet zwanger bent en of er geen eisprong zat aan te komen. De medicatie die je nu nam moest ervoor zorgen dat je bij het stoppen ervan een plotse daling van je progesteronwaarde zou krijgen zodat je een bloeding krijgt, dus het zou mij sterk lijken indien je in die 10 dagen tijd toch een eisprong kreeg en nu een innestelingsbloeding hebt. Ik neem eerder aan dat dit het begin is van je menstruatie. Vergeet niet dat dit een kunstmatig opgewekte bloeding is en daardoor anders kan zijn dat als je van nature menstrueert.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten