Hallo iedereen

Plaats reactie
Tessastar
Berichten: 1
Lid geworden op: 7 februari 2019, 17:34

Hallo iedereen

Bericht door Tessastar » 7 februari 2019, 18:46

Hallo allemaal,

Ik ben net geregistreerd en kom even kort mijn verhaal schetsen.

Wij zijn sinds december 2017 gestopt met de pil.
Oorspronkelijk maakte ik me nog geen zorgen, aangezien ik al redelijk wat teleurstellingen gezien had bij mijn nichten op vlak van kinderwensen. ( de ene na 2jaar pas zwanger en de andere nu eindelijk bevallen op na een lange weg met uiteindelijk eiceldonatie).

Maar nu krijg ik het toch als maar lastiger wanneer mijn maandstonden doorbreken.
Mijn vriend is getest in december en is super vruchtbaar, ook mijn bloedanalyse voor hormoonhuishouding en echo waren ook inorde.
Maar toch komt dat kleine wondertje niet. :(

Initieel wou ik niet dat iemand wist dat we aan het proberen zijn, ik wil de verrassing hoog houden en niet steeds die vraag krijgen van "EN?".
Maar ik voel meer en meer dat ik nood heb aan steun en eens een schouder om op de huilen wanneer het niet meezit.

Mijn vriend praat er niet veel over en zegt dat het wel zal komen... dus wordt het onderwerp van de tafel gegooid.
Ik ben in het bijzonder angstig dat wanneer we verder moeten gaan met bv ivf ofzo ik het mentaal zeer moeilijk zal krijgen met telleurstellingen.

Daarom dat ik dus besloot om lid te worden van jullie forum.
Het is ergens een troost om te weten dat ik niet alleen ben met m'n problemen.

Groeten,
Pilstop: dec 2017

mufskitt
Berichten: 18
Lid geworden op: 21 januari 2019, 10:08

Re: Hallo iedereen

Bericht door mufskitt » 8 februari 2019, 8:41

Wauw Tessastar

Het is zo herkenbaar. Hier ook niets willen zeggen tegen mensen. Constant de vraag En? EN? EN!? Man die er niet over praat. Niemand om mijn zorgen bij kwijt te kunnen, want mijn man kan en wil niet erover praten. Alleen bij ons is er wel iets niet in orde. De spermastaal van mijn man.

Ik hoop dat je misschien toch iemand in vertrouwen kunt nemen in je omgeving. Zelfs met alle support die een forum als dit kan geven, erover praten tegen iemand met een bakje troost of tijdens een wandeling is nog net even anders. En een scherm knuffelt niet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten