Wie zeg je het?

Plaats reactie
mufskitt

Wie zeg je het?

Bericht door mufskitt » 18 februari 2019, 9:09

Dag steun in moeilijke tijden

Ik zit op het randje van wat ik nog kan dragen. Behalve de lijdensweg met kinderwens zonder natuurlijk resultaat, moest ik vorige week bijna mijn schoonzus afgeven, is mijn schoonvader in zijn medische problemen weer op het randje van wat hij aan kan met gesprekken over zijn naderende dood en is de overgrootmoeder van mijn man al een week in het ziekenhuis op een leeftijd van 94.

Al die dingen met de kinderwens als zwaarste factor maakt dat ik er bijna onderdoor ga. Maar met wie praat ik erover? Moet ik mijn rechtstreekse baas laten weten dat ik het zo moeilijk heb? Want hoewel ik mij door mijn werk worstel, ben ik bang toch eens mijn tik te krijgen. Niet dat ik opeens zou instorten door op te geven, maar dat ik door ga toch mijn lijf gaat eisen gas terug te nemen. En daar ben ik niet klaar voor. Ik merk nu al spierpijn en gevolgen van slaaptekort door stress.

Ik wil me niet laten thuiszetten, want het gaat op zich op werkvlak goed. Maar zou ik het met de dokter bespreken? Wil niet opnieuw anti-depressiva nemen.

Zit echt met de handen in het haar hoe dit aan te pakken.

Plaats reactie