Voorstellen

Plaats reactie
ShannonENpieter
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 maart 2019, 21:05

Voorstellen

Bericht door ShannonENpieter » 12 maart 2019, 21:23

Hallo iedereen

Ik ben 24 jaar en al 7 jaar gelukig samen met mijn vriend.
Nu wonen wij sinds september samen en werk ik ook en nu begint het toch wel heel erg te kriebelen. Nu zeker mijn zus twee prachtige zoontjes heeft rondlopen en in mijn omgeving iedereen aan kindjes begint .

Nu zal het voor mij sowieso niet evident zijn of zelfs on mogelijk hebben we toch besloten samen met de gynaecoloog om het eens te proberen.

Nu op de puzzel te verduidelijken heb ik als kind van 4 jaar een neuroblasstoom gehad en na chemo en bestraling heb ik het wonder boven wonder overleefd. Toen (20 jaar geleden) hadden ze mij al "onvduchtbaar " verklaard. Toch heb ik altijd hoop gekoesterd en in mijn vrienden groep word ik dan ook mama Shannon genoemd.
Maar na de 1ste bloedonderzoeken blijkt dat ik een AMH heb van 0.03.... geen goed nieuws dus, toch ondanks dit wil mijn gynaecoloog eens proberen te stimuleren en kijken wat het geeft.
Daar bovenop ben ik april 2017 gestopt met de prikpil en heb pas juli 2018 mijn regels pas gekregen. Daarna heb ik ze nog gekregen maar heel onregelmatig en pas in feb met echt helder bloedverlies.

Bovenop heb ik geen schildklier en mijn bijschildklieren zijn bij de operatie ook kapot gegaan. Ik neem hier medicatie voor en alles is vrij goed onder controle.

Ik weet het... een hele boterham en iedereen met gezond verstand zou direct overstappen op adoptie...
Maar mijn moederhart huilt. Mijn vroedvrouwen hart huilt. Ja ik ben ook nog eens vroedvrouw...

Het ergste van alles is dat ik er mentaal heel moeilijk mee heb. Ik huil bij Het zien van elke baby of zwangeren. Ik ben er zo hard mee bezig dat mijn lichaam zwangerschap symptomen verzint....

Ik zou heel graag in contact komen met "lotgenoten", gewoon om mijn hart te kunnen luchten bij iemand die al in het circus zit.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten