Zwanger worden lukt niet

Plaats reactie
Stephanietje
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 april 2019, 15:22

Zwanger worden lukt niet

Bericht door Stephanietje » 10 april 2019, 15:45

Hallo ik ben nieuw hier en wil me even voorstellen . Ik ben stephanie een vrouw van 34 mama van 2 kindjes . Ik ben gelukkig getrouwd mijn man en ik hebben samen geen kindjes . Wij hebben vorig jaar in augustus de beslissing ging genomen om samen nog een kindje te hebben . Dus heb ik met heel veel plezier men spiraal verwijdert en zijn we er met heel veel moed aan begonnen . Maar toch bijna een jaar verder zijn we nog niet zwanger heb al veel tranen gelaten en men lichaam heeft me al veel beet genomen . Had gedacht omdat het van de andere 2 kindjes heel vlug was gegaan dat dit nu ook wel geen probleem zou zijn maar nee . Uiteindelijk hebben we ons deze maand allebei laten testen en volgens de dr heeft men man super zaad en ik geen enkel probleem om zwanger te worden nu heeft men lichaam me terug beet genomen en was ik terug 5 dagen overtijd en ik dacht zou het eindelijk zo ver zijn maar nee ik ben volledig ten einde raad en weet het niet meer .. ik zit in zak en as en ben het zo beu dat ik niet zwanger wordt en elke keer de zelfde woorden van de dr alles komt op zijn tijd .. als alles in orde is met men lichaam waarom komt men maanstonden niet op tijd weet er iemand raad hoe ik het zwanger worden wat uit men hoofd kan zetten 😓 groetjes stephanie

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Zwanger worden lukt niet

Bericht door irisbloem » 10 april 2019, 16:22

Stephanietje schreef:
1 januari 1970, 1:00
Hallo ik ben nieuw hier en wil me even voorstellen . Ik ben stephanie een vrouw van 34 mama van 2 kindjes . Ik ben gelukkig getrouwd mijn man en ik hebben samen geen kindjes . Wij hebben vorig jaar in augustus de beslissing ging genomen om samen nog een kindje te hebben . Dus heb ik met heel veel plezier men spiraal verwijdert en zijn we er met heel veel moed aan begonnen . Maar toch bijna een jaar verder zijn we nog niet zwanger heb al veel tranen gelaten en men lichaam heeft me al veel beet genomen . Had gedacht omdat het van de andere 2 kindjes heel vlug was gegaan dat dit nu ook wel geen probleem zou zijn maar nee . Uiteindelijk hebben we ons deze maand allebei laten testen en volgens de dr heeft men man super zaad en ik geen enkel probleem om zwanger te worden nu heeft men lichaam me terug beet genomen en was ik terug 5 dagen overtijd en ik dacht zou het eindelijk zo ver zijn maar nee ik ben volledig ten einde raad en weet het niet meer .. ik zit in zak en as en ben het zo beu dat ik niet zwanger wordt en elke keer de zelfde woorden van de dr alles komt op zijn tijd .. als alles in orde is met men lichaam waarom komt men maanstonden niet op tijd weet er iemand raad hoe ik het zwanger worden wat uit men hoofd kan zetten 😓 groetjes stephanie
Hallo Stephanie,

Iedereen hier heeft problemen om het uit ons hoofd te zetten, daarom zitten we ook hier. Ik kan alleen zeggen, wees gelukkig dat noch jij noch jouw man medische problemen hebben en een mooie kans hebben om via de natuurlijke weg zwanger te worden. Bij velen hier is dit niet het geval. Voor de zoveelste keer je maandstonden krijgen omdat het weer niet gelukt is is erg, maar de zoveelste keer een negatief resultaat krijgen na het nemen van pillen, spuiten zetten, tal van echo's en bloedafnames die je in je werkschema in moet passen, pijnlijke ingrepen edm, dure behandelingen is nog iets zwaarder hoor. Jij hebt de kans om het los te laten, velen onder ons niet omdat we onze medicatie op tijd en stond moeten nemen en op voorhand stress hebben hoe we het gaan regelen met het werk ivm ziekenhuisafspraken. Ik hoop dat ik nu niet grof over kom maar ik wou dat ik in jouw situatie was, maar ik heb nog slechts enkele jaren tijd en ben afhankelijk van een behandeling anders zal ik kinderloos blijven.

DVO Marijke
DVO Moderator
Berichten: 75
Lid geworden op: 30 augustus 2013, 10:10

Re: Zwanger worden lukt niet

Bericht door DVO Marijke » 11 april 2019, 17:51

Dag Stephanie,

Welkom op het forum van De Verdwaalde Ooievaar. Of je nu al kinderen hebt of niet, in behandeling bent of niet, het verlangen naar een kindje kan heel intens zijn. Door je ervaringen neer te schrijven en te delen met lotgenoten kan de spanning wat afnemen. Met jouw verhaal kan je het best terecht op het subforum kinderwens-> zwanger worden.
Dit forum is bedoeld voor mensen die wel een kinderwens hebben maar (nog) geen behandelingen volgen.
Hopelijk kan je daar de steun vinden die je nodig hebt.

Het DVO-bestuur

mufskitt
Berichten: 18
Lid geworden op: 21 januari 2019, 10:08

Re: Zwanger worden lukt niet

Bericht door mufskitt » 15 april 2019, 11:45

Hey Stephanie

Wat jammer dat jullie zo moeilijk zwanger geraken zonder oorzaak te vinden. Kan me inbeelden dat de frustratie groot is omdat jullie niets moeten oplossen om het te doen lukken.

Blijven proberen en ook al is de dokter zijn opmerking alles op zijn tijd zeer vervelend, want jij wilt dit zo graag nu, hij heeft gelijk.

De zomer komt eraan, vakanties die mogelijks stress kunnen doen wegebben. Het kan allemaal maar helpen. Minder samson-seks en meer romantische ontspannen vrijpartijen zonder prestatiedruk..... :)

Veel succes

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten