Positieve thuistesten en negatieve bloedtest

Plaats reactie
V1987
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 juni 2019, 20:48

Positieve thuistesten en negatieve bloedtest

Bericht door V1987 » 11 juni 2019, 20:56

Hoi,
Ik heb een tp gehad op 1 juni van 2 blastocyste. Ik heb pregnyl 5000 gezet op 26/5. Ik had me vergist van dag en heb vandaag al een bloedtest laten doen ipv morgen. Hcg stond op 10.7 zeide ze. Ik moet vrijdag terug een bloedname laten doen. Nu besef ik goed dat deze behandeling waarschijnlijk op niets uitdraaid toch zit ik met iets lastig. Ik doe al 4 dagen testen. Kruidvat (2v5€) deze lopen telkens mooi op van kleur en omdat ik dacht dat de gewone testen van het Kruidvat minder gevoelig waren dan die van 2v5€ deed ik deze morgen ook zo nog 1tje. Nu na de telefoon van het ziekenhuis en het kennen van men hcg wist ik het even niet meer. Ik dacht dan zal de test nu wel zeker negatief geven. Aangezien ik er zo van verschoot deed ik nog eens een test dit maal die van clear blue digital met weken indicator. Deze had zwanger 1-2 weken. Kan iemand mij hiermee helpen? Ik snap er zelf niets meer van... als het hcg idd 10.7 kan het toch niet zijn dat deze verschillende testen allemaal positief zijn. Ik besef wel dat ik veel te vroeg test.
Bedankt!

Jido
Berichten: 714
Lid geworden op: 7 februari 2018, 11:25

Re: Positieve thuistesten en negatieve bloedtest

Bericht door Jido » 12 juni 2019, 7:38

V1987 schreef:
11 juni 2019, 20:56
Hoi,
Ik heb een tp gehad op 1 juni van 2 blastocyste. Ik heb pregnyl 5000 gezet op 26/5. Ik had me vergist van dag en heb vandaag al een bloedtest laten doen ipv morgen. Hcg stond op 10.7 zeide ze. Ik moet vrijdag terug een bloedname laten doen. Nu besef ik goed dat deze behandeling waarschijnlijk op niets uitdraaid toch zit ik met iets lastig. Ik doe al 4 dagen testen. Kruidvat (2v5€) deze lopen telkens mooi op van kleur en omdat ik dacht dat de gewone testen van het Kruidvat minder gevoelig waren dan die van 2v5€ deed ik deze morgen ook zo nog 1tje. Nu na de telefoon van het ziekenhuis en het kennen van men hcg wist ik het even niet meer. Ik dacht dan zal de test nu wel zeker negatief geven. Aangezien ik er zo van verschoot deed ik nog eens een test dit maal die van clear blue digital met weken indicator. Deze had zwanger 1-2 weken. Kan iemand mij hiermee helpen? Ik snap er zelf niets meer van... als het hcg idd 10.7 kan het toch niet zijn dat deze verschillende testen allemaal positief zijn. Ik besef wel dat ik veel te vroeg test.
Bedankt!
Afwachten tot vrijdag zal het zekerste resultaat geven, maar alles kan nog alhoewel de waarde nu nog wat laag is.
Volgens mij kan dit niet meer van de pregnyl zijn. Mijn eerste poging had ik ook lage hcg-waarde, beetje gelijk aan de jouwe, maar is niet doorgezet. Een week later bij BN stond hcg nog op 2.
Ik hoop voor jou dat er een late innesteling is waardoor je een wat late start hebt, maar ik zou mezelf niet gek maken met telkens te testen en gewoon afwachten tot vrijdag.

Veel succes en hopelijk toch positief resultaat!
Start KID voor brusje: juli '17
KID 1-11 -neg
ICSI1 09-11/'18 - neg (1TP)
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI2.1 4-6-8-9/'19 - neg (4TP)
Hysteroscopie 11/'19 - OK
ICSI3 nov 19 - TP (2 em.)- neg - gn cryo
ICSI4 feb '20 -neg
4.2 mei '20 - 🤰🏻17/02/21 💙

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 2 gasten