Eerste iui

Plaats reactie
Wish123
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 juni 2019, 14:27

Eerste iui

Bericht door Wish123 » 19 juni 2019, 14:41

Hoi,

Ik zal mij even voorstellen. Ik ben 38 jaar. Na veel ongeluk, denken nooit meer gelukkig te worden, vond ik mijn lieve vriend. Al snel wisten we dat mijn vriend onvruchtbaar is. Veel gepraat en met een enorm grote kinderwens van beide kanten, besloten we om het via een donor te doen. Afspraak gemaakt in Wolvega om te kijken wat de mogelijkheden waren. Toen kwam de 2e klap. Ik heb verouderde eierstokken en onze kansen waren verkeken. We kwamen erg verdrietig thuis. Dit was het dan! Ik was in 1 klap oud en geen vrouw meer. Week later belde ze terug hoe het met mij ging en hadden ze ons dossier nogmaals bekeken. De rest van mijn waarden waren goed en ik had nog steeds een eisprong. Ze wilde toch iui proberen.

Rietjes besteld, ovulatietesten bij houden en afgelopen zondag kreeg ik een smiley. Ik was zo blij. Kort daarna kreeg ik bloedverlies. Maandag direct gebeld wat we moesten doen. Inseminatie inplannen, maar ze gingen wel eerst controleren. Het bloed bleek achter de baarmoederwand vandaan te komen,
en de iui kon door gaan.

Maandagavond echt vreselijke pijn gehad en bloedverlies. De pijn komt met vlagen weer terug, net als het lichte bloedverlies ☹. Vind het zo spannend allemaal. Nu 2 weken wachten

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten