Eiceldonor

Plaats reactie
Vanity31
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 september 2019, 23:03

Eiceldonor

Bericht door Vanity31 » 29 september 2019, 16:08

Hallo allemaal🙂,


Graag wil ik mijn verhaal aan jullie delen.

Ik ben Vanity en ik ben 31 jaar, een jonge vrouw vol dromen en passies. Ik werk al 9 jaar als Pedagogisch Werker op een kinderopvang en elke dag geniet ik van mijn werk. Ik heb een zeer lieve partner waarmee ik al 5 jaar zeer gelukkig mee ben.

Beide hebben wij een droom en is samen ouders worden, wat helaas een beetje onmogelijk is voor ons, omdat ik het syndroom van Turner (mozaïek) heb😭. Dat wilt zeggen dat ik weinig chromosomen en geen eicellen heb waardoor ik dus niet spontaan zwanger kan raken, maar alleen via een eiceldonor. En ik ben in een vroege overgang wat ook nog een rol speelt.


Deze ziekte hebben ze pas op mijn 15de ontdekt. Mijn moeder vond het raar dat ik maar niet groeide en nog niet menstrueerde en ook niet echt ontwikkelde. Allemaal onderzoeken gehad in het Amc ziekenhuis en toen bleek het dat ik het syndroom van Turner heb. Ik heb 2 jaar lang moeten prikken om wat langer te worden, ik heb pillen moeten slikken om mijn menstruatie op gang te brengen.


Iedere dag droom ik ervan om moeder te zijn en heb ik maar 1 vraag van "Waarom moet ik dit meemaken en waarom is moederschap mij niet gegunt?"

Maar toch blijf ik hoop houden en hoop ik dat er een grote wonder gaat gebeuren en iemand mij wilt helpen om ons droom tot werkelijkheid te maken❤️!

Inmiddels zijn wij doorgestuurd naar het 'Voorplantingsgeneeskunde' in het AMC ziekenhuis.


Wij zijn opzoek naar een donkere vrouw die ons een kindje gunt en ons kinderwens in vervulling wilt laten gaan en met ons dit avontuur wilt aangaan❤️.

Mocht je vragen hebben en meer wilt weten., neem dan contact met ons op.

Alvast super bedankt,


Groetjes Vanity

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten