keuze anonieme donor

Plaats reactie
VDO
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 december 2019, 12:44

keuze anonieme donor

Bericht door VDO » 10 december 2019, 12:55

Hallo,

Op welke manier kan je KID doen met een zelfgekozen anonieme donor (via een online spermabank) ? Ik merk dat ik het proces ivm het zelf kiezen welke donor er wordt gebruikt moeilijk kan loslaten. Ik weet dat in België je een anonieme donor moet gebruiken en dat vind ik helemaal ok. Maar ik zou wel graag de donor zelf kiezen en liefst ook een open profiel. Hier in België kan je een donor zelf aanbrengen, maar dan is hij gekend (dat wil ik niet).
Is dit mogelijk in België ? Moet ik naar het buitenland ? Hebben jullie hier meer info over ?

Groetjes

Stef48
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 augustus 2019, 19:24

Re: keuze anonieme donor

Bericht door Stef48 » 19 december 2019, 19:47

Hè , jij staat voor hetzelfde schuitje als ik precies :)
Via een Deense spermabank online kan je wel kiezen voor een niet anonieme donatie . Dan kan je dus wel een foto enz zien blijkbaar .
Wij gaan voor de anonieme donatie gaan . Daarbij houden ze toch rekening met kleur ogen en haarkleur en bloedgroep van je partner .
Hoe gaat het met jou ? Want dit is natuurlijk niet nik
Veel liefs

Eekhoorntje3
Berichten: 40
Lid geworden op: 16 mei 2018, 6:55

Re: keuze anonieme donor

Bericht door Eekhoorntje3 » 12 januari 2020, 4:26

Hallo,

Wij hebben de keuze kunnen maken voor Deense donor met open profiel in uz gent. Je kan zelf niet kiezen gezien de anonimiteit in België, dat doen ze voor jou/jullie. Wel aan de hand van jouw voorkeur bloedgroep/ kleur ogen/ kleur haar/ lengte...


Groetjes

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten