Ik denk een beetje bevestiging nodig

Plaats reactie
Hoopdoetleven
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 december 2019, 15:21

Ik denk een beetje bevestiging nodig

Bericht door Hoopdoetleven » 15 december 2019, 15:30

Hoi hoi,

Mijn vriend en ik zijn al 1,5 bezig voor een kindje. Mijn vriend is militair dus ook al niet veel aanwezig thuis.
Na vele pogingen ( mislukte ) zijn we overgegaan in overleg met de gynaecoloog op inseminatie.
12 dagen geleden heb ik dus die behandeling gehad. Gisteren kon ik niet meer wachten en heb ik een test gedaan. Die was positief. Natuurlijk heb ik ook de pregnylspuit gehad dus kon zijn dat het die hormonen waren die het streepje tevoorschijn lieten komen maar ik heb eergisteren ook een test gedaan en die was negatief. Mijn borsten doen enorm pijn ( erger dan als mijn menstruatie zou moeten komen ) heb af en toe wat hoofdpijn en misselijk kan ik ook soms zijn.
Is dit een goed teken of? 🤞🏻

Iemand die kan reageren?😊
Alvast bedankt

mich75
Berichten: 2992
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Ik denk een beetje bevestiging nodig

Bericht door mich75 » 15 december 2019, 16:56

Als het eergisteren negatief was dan was de Pregnyl al verdwenen en de streep van gisteren zou dan van een zwangerschap moeten zijn.

Pijnlijke borsten is een symptoom, 2x gehad, begonnen een kleine week voor bn. Bij mij kwam de pijn door groeiende borsten, de eerste keer 2-3 weken last van gehad, totdat ik ze ben beginnen insmeren. De 2de keer ben ik onmiddellijk begonnen met smeren ;)

Dus een voorzichtige proficiat alvast!
2010: start kinderwens
2014: start mmm​
03/15: overstap Jette ​ 08/15 start icsi-d
03/17: dochter (icsi-d 6)​ 12/17: start brusje
09/18: start ecd
06/19: twins
11/20: start brusje
01/22: dochter
01/23: start brusje --> onverwacht einde verhaal 😭😭😭

Hoopdoetleven
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 december 2019, 15:21

Re: Ik denk een beetje bevestiging nodig

Bericht door Hoopdoetleven » 15 december 2019, 17:21

Super bedankt voor je reactie! Donderdag moet ik naar de gynaecoloog voor een bloedonderzoek ( hopelijk geen bloeding tegen dan) 🤞🏻!
Alvast super bedankt. 😊

Hoopdoetleven
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 december 2019, 15:21

Re: Ik denk een beetje bevestiging nodig

Bericht door Hoopdoetleven » 16 december 2019, 21:11

Ik heb vandaag terug een positieve test gehad :D !! Mocht ook al een bloedonderzoek gaan doen en die duiden ook aan op zwangerschap! Mijn waarden waren 196. Wat nog vrij pril is maar mijn inseminatie vond ook maar 2 weken terug plaats. Dus ik vermoed dat alles correct zit en me geen zorgen moet maken? 😍

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast