Even een korte voorstelling :)

Plaats reactie
magalivickybaby
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 januari 2020, 9:31

Even een korte voorstelling :)

Bericht door magalivickybaby » 31 januari 2020, 10:02

Heeylaba :)

10 maanden geleden ongeveer ... trok mijn vriendin Vicky haar stoute schoenen aan en zette ze , na haar scheiding en 11 jaar samen zijn met een man , op holebivlaanderen een prachtige foto van haar zelf & een korte beschrijving met als einde : ik ben op zoek naar mezelf .. en ik dacht natuurlijk (wooow , zo n knappe vrouw , die zal ik eens helpen met haar zoektocht se) zo gezegd , zo gedaan .. ik stelde me voor , en kweet nog goed de eerste dag hoorde ik haar pas s avonds terug , en toen bleven we eig maar praten en bellen tot heel laat in de nacht , terwijl zij eigenlijk moest beginnen om 6u enzo van die toestanden ... voor mij werd al snel duidelijk : dit is ze ! zij daarentegen was heel duidelijk : "ik wil GEEN relatie" ... maar voor mij was al even snel duidelijk dat ze haar eigen zooo aan het tegenspreken was ... ik woonde op linkeroever , zij in Rumst dus in begin was het uuuuren videobellen ... we leerden elkaar kennen op een zaterdag en toen namen we ons voor om een week later af te spreken , zij heeft al 2 kinderen Jan & Flor ( morgen wordt jan 7 en Flor wordt 6) ik ben zot van kinderen , dus was zoooo benieuwd , maar om de kinderen niet te shockeren (na 11 j een man kon ineens een vrouw vr de kids wel een impact hebben) maar dus deed ik het al met videobellen en prachtige foto's ...
Hoe meer ik dus met Vicky sprak en belde hoe meer ik haar wou zien ... en dus ipv een week later kon ik echt ni meer aan ... dus werd het na 4 dagen .... and geuss what ?? love at first sight :) ...
we konden al snel niet meer zonder elkaar en ik logeerde en pendelde dus heen en weer , ondertussen wonen we al samen en zijn we eerst deze zomer naar Jette geweest ( daar mogen we pas in mei beginne omdat we nog geen jaar samen zijn) en nu hebben we deze week onze 2 e gesprek gehad in uza ( nu wachten tot 25 febr vr te weten of we er aan mogen beginnrn ) zelfinsemantie zat ook te dwarrelen in onze verliefde koppen :D

lieve groetjes Magali & Vicky

Jeanneke
Berichten: 271
Lid geworden op: 7 december 2017, 21:21

Re: Even een korte voorstelling :)

Bericht door Jeanneke » 31 januari 2020, 10:49

Veel succes!!
Ik dacht dat ieder centrum de minimum van 1 jaar samen hanteert. Ben benieuwd als het ergens wel kan.
04/19 ICSI 1: negatief
05/19 ICSI 1.1: negatief
06/19 ICSI 2: geen TP
10/19 ICSI 3: geen TP
07/20 ICSI 4: geen TP
07/21: ICSI 5: negatief. Geen cryo
10/21: ICSI 6: negatief. Geen cryo
09/22: IUI-D: negatief
11/22: IUI-D: negatief
03/23: IUI-D: ❤

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten