Antistoffen bij partner

Plaats reactie
Winnie07
Berichten: 1
Lid geworden op: 2 mei 2020, 16:06

Antistoffen bij partner

Bericht door Winnie07 » 2 mei 2020, 16:11

Hallo iedereen,

1jaar en 6maand geleden maakten we de beslissing om aan een kindje te beginnen. Na iets minder dan een jaar lieten we ons onderzoeken en bleek dat mijn vriend antistoffen in zijn sperma heeft. Deze maken dat het sperma niet in de Eicel binnendringt. We moesten ook nog een genetisch onderzoek starten en wachttijd voor resultaat bedroeg 4maand. Nu we dit resultaat eindelijk hebben kunnen we nog niet verder want door de Corona maatregelen mogen we nog niet starten in het uz jette daar we nog geen counsel gesprek hadden gekregen. Anderen mogen wel al vooruit maar wij moeten terug wachten en wachten en wachten… Enorm frustrerend en ik kan heel moeilijk om met dat wachten… ik vroeg me af wie het daar ook moeilijk mee heeft en wie ervaring heeft in zijn of haar traject met antistoffen.

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Katy124
Berichten: 57
Lid geworden op: 31 augustus 2020, 9:10

Re: Antistoffen bij partner

Bericht door Katy124 » 20 november 2020, 21:35

Hoi Winnie

Ik zie dat je berichtje al van enkele maanden terug is, maar zit ook een beetje met hetzelfde probleem. Bij mijn partner zijn ook o.a. antilichamen in het sperma gevonden, maar ik vind hier zeer weinig over online...wij starten deze maand met IUI omdat er dus verminderde zaadkwaliteit is. Omdat ik zo weinig info over antilichamen in sperma vind, maar ik me zorgen of IUI wel voldoende zal zijn. Ik ben heel benieuwd wat jullie behandeling nu uiteindelijk geworden is?

Groetjes Katy
Nov 2019: Pilstop
Dec 2020-Jan 2021: 3 mislukte IUI’s
Maart 2021: start ICSI 1 ~ freeze all OHSS ~ 5 topembryo’s in de vriezer ❤️

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten