Lesbisch koppeltje

Plaats reactie
Juji
Berichten: 2
Lid geworden op: 4 juni 2020, 9:36

Lesbisch koppeltje

Bericht door Juji » 4 juni 2020, 9:48

Hallo!

Wij zijn een lesbisch koppel en willen heel graag kinderen.
Ik ben 21 en mijn vriendin 27 nu bijna 2 jaar samen.
We denken er al even over na maar moeten nog even wachten tot ik afgestudeerd ben en een huisje kunnen kopen dus te vroegste volgend jaar 'echt' beginnen.

Ik wou toch graag jullie verhalen eens horen. Zijn er hier nog 'jongelingetjes' ik las dat er koppels van 25-26 jaar te horen kregen dat ze 'te jong' waren, ik zal namelijk zwanger worden (hopelijk :p). Dit schrikt me wat af. Zijn jullie dan ook echt geweigerd of was dit enkel een opmerking?

We beseffen ook dat er vaak lange wachttijden zijn dus vroegen ons ook af als we misschien toch nu al starten met de aanmeldingsprocedure etc.?

Ervaringen met UZ Gent en Sint Jan Brugge zijn ook welkom :D .

Lieve groetjes x

paulien94
Berichten: 24
Lid geworden op: 4 december 2019, 11:12

Re: Lesbisch koppeltje

Bericht door paulien94 » 5 juni 2020, 20:03

Hallo Juji,

Wij zijn gestart toen we 25 en 26 waren en zijn zonder problemen goedgekeurd. Ik denk dat ze naast leeftijd ook naar andere factoren kijken. Wij zijn al 7 jaar samen, intussen ook getrouwd, wonen 3 jaar samen, hebben een vaste job... Ik weet dat er ook ziekenhuizen zijn waar verwacht wordt dat je getrouwd of wettelijk samenwonend bent.

Wat de wachttijd betreft: wij hebben in september 2019 voor het eerst gebeld en starten volgende week op. Valt dus wel mee. ☺️

Groetjes!
06/20: IUI-D 1 - zwanger - dochtertje geboren 03/21
05/23: start voor tweede kindje
05/23: IUI-D 1: negatief

Juji
Berichten: 2
Lid geworden op: 4 juni 2020, 9:36

Re: Lesbisch koppeltje

Bericht door Juji » 7 juni 2020, 14:10

Dag Paulien!

Dankjewel voor je reactie :wink: .
Spannend ook voor jullie!! Veel succes :D

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten