mijzelf even voorstellen.

Plaats reactie
Bram92
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 juli 2020, 13:09

mijzelf even voorstellen.

Bericht door Bram92 » 13 juli 2020, 13:26

Hallo iedereen op dit forum,

Graag stel ik mezelf even voor.

Mijn naam is Bram, 28 jaar oud en woonachtig vlakbij Antwerpen in een deelgemeente. Ik zit momenteel al bijna 10 jaar in een relatie met een super lieve vent, waarmee ik al veel mooie momenten en natuurlijk ook de iets minder mooie momenten samen hebben doorstaan.

De rede dat ik mezelf op dit forum heb aangemeld is, dat wij graag een gezinsuitbreiding willen. Na vele mooie momenten samen lijkt het ons tijd om ook een kleine spruit aan ons leven toe te voegen om samen met ons verder op avontuur in het leven te kunnen gaan.

Nu is het voor ons als homo-koppel natuurlijk niet makkelijk om een ''eigen'' kindje te kunnen krijgen en zijn we natuurlijk ook opzoek naar een potentiële draagmoeder die ons dit wondertje zou willen bezorgen. Hierbij staat nog alles open en is veel te bespreken. Graag zouden wij dan ook bij een eventuele draagmoeder het contact willen behouden, zodat de kleine ten alle tijden weet wie mede er voor gezorgd heeft ons dit wondertje te kunnen verwezenlijken.

Dit gaat natuurlijk niet zomaar, dus hoop ik gaande weg op dit forum wellicht informatie/ervaringen en mensen te ontmoeten die hiervoor iets zouden kunnen betekenen voor ons.

Dit was een kleine voorstelling van mijzelf en naar waar wij opzoek zijn.

Veel liefs,
Bram

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten