Onregelmatige cyclus - Clomid

Plaats reactie
Liefn
Berichten: 78
Lid geworden op: 24 augustus 2020, 15:34

Re: Onregelmatige cyclus - Clomid

Bericht door Liefn » 27 november 2020, 20:36

Hoi, ooh wat spannend!! Zal nog een extra kaarsje branden hier :-)!!!

Bedankt, heel lief!

Ik denk dat ik zelfs durf zeggen dat ik de 'vaginale echo's' al begin 'gewoon' te worden, zonder me heel ongemakkelijk te voelen, nooit gedacht!!
wensouders sinds juli 2019
onverklaarbare onvruchtbaarheid
3x clomid & pregnyl
1 x IUI (november 2020) Positieve test 🀞

Minosh
Berichten: 1346
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: Onregelmatige cyclus - Clomid

Bericht door Minosh » 30 november 2020, 13:21

Inderdaad op den duur denk je daar niet meer aan ;-).
Jammer genoeg is de eerste poging mislukt. Op naar de volgende, alle ik hoop deze maand nog, maar ik weet niet of gasthuisberg nu gaat sluiten tussen kerst en nieuw? Ik hoop het niet. Woensdag weet ik meer.

Liefn
Berichten: 78
Lid geworden op: 24 augustus 2020, 15:34

Re: Onregelmatige cyclus - Clomid

Bericht door Liefn » 30 november 2020, 19:58

Wat jammer om te lezen... Knap dat je al nieuwe moed hebt om door te gaan!!

In het ziekenhuis van Mol lieten ze weten dat ze enkel met Kerst en Nieuwjaar geen inseminaties laten doorgaan. Dit is natuurlijk anders dan IVF, maar misschien dat de labo's wel hetzelfde ritme houden in het algemeen?

De dokter zei vorige keer dat we best al meteen starten, want dat met de feestdagen de inseminaties vaak niet doorgaan...

Het zal weer afwachten worden, maar dat zijn we al gewoon he :wink:

Ik heb nog 10 dagen te gaan vooraleer ik kan testen. Heb al wel gevoelige borsten, maar dat heb ik altijd wel bij de aankomende menstruatie... Spannend...
wensouders sinds juli 2019
onverklaarbare onvruchtbaarheid
3x clomid & pregnyl
1 x IUI (november 2020) Positieve test 🀞

Minosh
Berichten: 1346
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: Onregelmatige cyclus - Clomid

Bericht door Minosh » 1 december 2020, 13:24

Merci :-)

Spannend nog 10 dagen, ik hoop dat de dagen snel voorbij mogen vliegen.

Je kan jammer genoeg niet te lang stilstaan bij negatieve gevoelens, anders hou ik dit niet vol.
Ik zei vandaag nog tegen mijn vriend, ik mag niet te lang hierbij stil staan anders val ik in een put en dat wil ik ook niet.
Het is nu ook drukker op het werk, ik probeer mij hierop te focussen, wat niet altijd evident is, maar gelukkige kunnen we nog half thuiswerken en kan ik af en toe wat pauze (denkpauze) nemen ;-).

Liefn
Berichten: 78
Lid geworden op: 24 augustus 2020, 15:34

Re: Onregelmatige cyclus - Clomid

Bericht door Liefn » 2 december 2020, 13:41

Veel succes vandaag! Hopelijk kunnen ze je wat meer vertellen!

Ik geef sinds dit schooljaar les in een nieuwe school (lager onderwijs). Een bezoekje tijdens de uren is best zoeken, omdat iemand mijn klas dan moet kunnen overnemen... Ik had het enkel tegen de collega gezegd die mijn klas moest nemen, maar de anderen hadden al snel vragen over mijn korte afwezigheden... Heb het dus een beetje 'verplicht' moeten vertellen. Hopelijk kunnen ze dit wel wat voor zichzelf houden & vallen ze mij niet te veel lastig :-).
wensouders sinds juli 2019
onverklaarbare onvruchtbaarheid
3x clomid & pregnyl
1 x IUI (november 2020) Positieve test 🀞

Minosh
Berichten: 1346
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: Onregelmatige cyclus - Clomid

Bericht door Minosh » 7 december 2020, 12:34

Liefn schreef: ↑
2 december 2020, 13:41
Veel succes vandaag! Hopelijk kunnen ze je wat meer vertellen!

Ik geef sinds dit schooljaar les in een nieuwe school (lager onderwijs). Een bezoekje tijdens de uren is best zoeken, omdat iemand mijn klas dan moet kunnen overnemen... Ik had het enkel tegen de collega gezegd die mijn klas moest nemen, maar de anderen hadden al snel vragen over mijn korte afwezigheden... Heb het dus een beetje 'verplicht' moeten vertellen. Hopelijk kunnen ze dit wel wat voor zichzelf houden & vallen ze mij niet te veel lastig :-).
Zoals gedacht was het negatief.
Nu hopelijk nog een TP voor de sluiting tussen kerst en nieuw, donderdag echo.

Ik hoop ook mee voor je dat ze het voor zichzelf houden, want dit is toch echt iets persoonlijk.
Ik heb het geluk dat ik mijn eigen agenda kan regelen en afspraken meestal in voor 9 uur kan plannen.
Jij mag bijna testen he, ik duim zo hard mee ;-)

Liefn
Berichten: 78
Lid geworden op: 24 augustus 2020, 15:34

Re: Onregelmatige cyclus - Clomid

Bericht door Liefn » 10 december 2020, 20:06

Hoi, vandaag een test gedaan om 6u00 (kon niet meer slapen) en ik zag niet meteen iets. Daarna terug een halfuurtje gaan liggen en toen ik terug ging kijken, was er een heeeeeeeeeeeeeeel licht streepje te zien... Denk niet dat het iets is, maar m'n regels zijn er ook nog niet...

Morgen of in't weekend dus opnieuw testen. Wat een mindfuck is heel dit traject toch!

Sluiten ze een hele week tussen Kerst en Nieuw?

Ik vrees dat wij onze tweede poging niet kunnen laten doorgaan, jammer genoeg (feestdagen...)...

Liefs!
wensouders sinds juli 2019
onverklaarbare onvruchtbaarheid
3x clomid & pregnyl
1 x IUI (november 2020) Positieve test 🀞

Minosh
Berichten: 1346
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: Onregelmatige cyclus - Clomid

Bericht door Minosh » 12 december 2020, 10:01

Spannend!!! Ik hoop dat je 2 de zichtbaar streepje hebt en dan heb je gn 2de iui nodigπŸ˜€πŸ€žπŸ€žπŸ€ž!
Bij ons gaan de iui en ivf niet door, maar wel de follikelmetingen.
ik heb donderdag een terugplaatsing, dus net vr de sluiting 🀞

Liefn
Berichten: 78
Lid geworden op: 24 augustus 2020, 15:34

Re: Onregelmatige cyclus - Clomid

Bericht door Liefn » 12 december 2020, 12:46

Minosh schreef: ↑
12 december 2020, 10:01
Spannend!!! Ik hoop dat je 2 de zichtbaar streepje hebt en dan heb je gn 2de iui nodigπŸ˜€πŸ€žπŸ€žπŸ€ž!
Bij ons gaan de iui en ivf niet door, maar wel de follikelmetingen.
ik heb donderdag een terugplaatsing, dus net vr de sluiting 🀞

Hoi, het is bijna niet te geloven, maar vandaag twee duidelijke streepjes op de test!! Zo spannend! Ik durf niet goed euforisch zijn, omdat er nog zoveel kan mislopen...

Ik duim voor jou!!!!!!!!!
wensouders sinds juli 2019
onverklaarbare onvruchtbaarheid
3x clomid & pregnyl
1 x IUI (november 2020) Positieve test 🀞

Minosh
Berichten: 1346
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: Onregelmatige cyclus - Clomid

Bericht door Minosh » 12 december 2020, 13:30

Liefn schreef: ↑
12 december 2020, 12:46
[quote=Minosh post_id=363471 time=<a href="tel:1607763673">1607763673</a> user_id=12499]
Spannend!!! Ik hoop dat je 2 de zichtbaar streepje hebt en dan heb je gn 2de iui nodigπŸ˜€πŸ€žπŸ€žπŸ€ž!
Bij ons gaan de iui en ivf niet door, maar wel de follikelmetingen.
ik heb donderdag een terugplaatsing, dus net vr de sluiting 🀞

Hoi, het is bijna niet te geloven, maar vandaag twee duidelijke streepjes op de test!! Zo spannend! Ik durf niet goed euforisch zijn, omdat er nog zoveel kan mislopen...

Ik duim voor jou!!!!!!!!!
[/quote]

Proficiat! Ik duim mee dat hij 9 maandjes blijft zitten!!!
Wanneer heb je een bloedname?

Liefn
Berichten: 78
Lid geworden op: 24 augustus 2020, 15:34

Re: Onregelmatige cyclus - Clomid

Bericht door Liefn » 12 december 2020, 13:36

Dank je wel! Nu jullie he! Wij duimen!

Ik ga maandagmiddag bellen of ik na het werk door kan komen. Ken iemand van het labo en die ging ervoor zorgen dat we dan maandagavond de uitslag zeker hadden. Ondertussen hier thuis nog elke dag een test doen denk ik, om zeker te zijn!

Liefs!!
wensouders sinds juli 2019
onverklaarbare onvruchtbaarheid
3x clomid & pregnyl
1 x IUI (november 2020) Positieve test 🀞

Minosh
Berichten: 1346
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: Onregelmatige cyclus - Clomid

Bericht door Minosh » 14 december 2020, 11:06

Spannend πŸ€πŸ€πŸ€

Minosh
Berichten: 1346
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: Onregelmatige cyclus - Clomid

Bericht door Minosh » 15 december 2020, 12:05

Liefn schreef: ↑
12 december 2020, 13:36
Dank je wel! Nu jullie he! Wij duimen!

Ik ga maandagmiddag bellen of ik na het werk door kan komen. Ken iemand van het labo en die ging ervoor zorgen dat we dan maandagavond de uitslag zeker hadden. Ondertussen hier thuis nog elke dag een test doen denk ik, om zeker te zijn!

Liefs!!
Ik hoop dat je al nieuws hebt?

Liefn
Berichten: 78
Lid geworden op: 24 augustus 2020, 15:34

Re: Onregelmatige cyclus - Clomid

Bericht door Liefn » 15 december 2020, 16:57

Hey, het waren wat hectische dagen. De gynaecoloog waar ik normaal bij ga, heeft mij eigenlijk gedurende het hele proces al goed opgevolgd. Toen ik belde voor een bloedname, was dit voor hem niet nodig. Maar ik voelde me er niet goed bij om het niet te laten onderzoeken, dus ben uiteindelijk bij de huisarts nog gepasseerd. Was ook een aangenaam gesprek & hij ging een uitgebreider onderzoek doen.

Vandaag telefoon door de dag! De test is positief, het is waarschijnlijk geen tweeling, en ik heb geen antistoffen voor toxoplasmose en CVM (ofzoiets), maar de waardes zaten goed. Hij heeft me ook wel wat gerustgesteld, want ik heb zoveel angsten dat het nog misloopt...

Hoe gaat het daar nog? Denk zoveel aan je!

Liefs!
wensouders sinds juli 2019
onverklaarbare onvruchtbaarheid
3x clomid & pregnyl
1 x IUI (november 2020) Positieve test 🀞

Minosh
Berichten: 1346
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: Onregelmatige cyclus - Clomid

Bericht door Minosh » 15 december 2020, 18:55

Liefn schreef: ↑
15 december 2020, 16:57
Hey, het waren wat hectische dagen. De gynaecoloog waar ik normaal bij ga, heeft mij eigenlijk gedurende het hele proces al goed opgevolgd. Toen ik belde voor een bloedname, was dit voor hem niet nodig. Maar ik voelde me er niet goed bij om het niet te laten onderzoeken, dus ben uiteindelijk bij de huisarts nog gepasseerd. Was ook een aangenaam gesprek & hij ging een uitgebreider onderzoek doen.

Vandaag telefoon door de dag! De test is positief, het is waarschijnlijk geen tweeling, en ik heb geen antistoffen voor toxoplasmose en CVM (ofzoiets), maar de waardes zaten goed. Hij heeft me ook wel wat gerustgesteld, want ik heb zoveel angsten dat het nog misloopt...

Hoe gaat het daar nog? Denk zoveel aan je!

Liefs!
Proficiat πŸ₯³! Geniet er van❀️

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten