Zwanger worden pregnyl

Plaats reactie
Anoniempjes123
Berichten: 1
Lid geworden op: 9 september 2020, 21:10

Zwanger worden pregnyl

Bericht door Anoniempjes123 » 9 september 2020, 21:14

Ben voor de eerste keer op dit forum, kan er met mijn vriend niet over praten want die vind dat ik er te veel mee bezig ben maar het is toch leuk om ook eens mijn verhaal kwijt te kunnen. Ik heb vrijdag 4sept sochtends een pregnyl spuit laten zetten. Ik heb gisterenochtend 8sept een positieve test gehad, nadien ook 1-2 op clearblue test. Ik heb mijn bloed laten trekken en heb het ook vermeld van de pregnyl. Mijn waarde is 19,5. Vrijdag nog eens bloed laten testen. Ik probeer er toch aan te denken dat dit nog van de pregnyl is, ik wil niet teleurgesteld worden.

mich75
Berichten: 2981
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Zwanger worden pregnyl

Bericht door mich75 » 9 september 2020, 21:29

Ik weet niet hoeveel Pregnyl je gekregen hebt, maar het duurt toch wel even eer die uit je lichaam is.

1500: 3-5 dagen
5000: 7-10 dagen
10000: 10-14 dagen

Aangezien je hcg maar 19,5 is vermoed ik dat het 1500 was, als het meer was dan verdwijnt het heel snel bij jou.

Als je de Pregnyl hebt gekregen om een eisprong uit te lokken dan kan je 4 dagen nog niet positief testen voor een zwangerschap.

Soms wordt er Pregnyl gegeven na de eisprong, maar ik denk niet dat het bij jou het geval is.

Als de Pregnyl was om je eisprong uit te lokken dan mag je eigenlijk pas 14 dagen later testen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten