hallo

Plaats reactie
bjornb
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 oktober 2020, 17:38

hallo

Bericht door bjornb » 8 november 2020, 20:34

Hallo iedereen,
Ik ben Bjorn een leuke jongen van 36 jaar en single. Reeds van in mijn kinderjaren heb ik altijd een zeer grote kinderwens gehad, en zeker toen ik met veel succes begon te babysitten rond mijn 15-16e heb ik die wens alleen maar zien aanwakkeren.
Ik kon het dan ook heel goed vinden met die kinderen, en wanneer ze iemand vrij mochten kiezen wie er mocht komen de zaterdag, was het bijna altijd mij die ze kozen. :D
Nu op mijn 36e ben ik nog altijd kinderloos :( , en ik zal wel zeggen, dat vreet wel aan mij. Je bent zo op een leeftijd waar al je vrienden, kennissen papa en mama worden, en dan worden er volop van die heel leuke foto's gepost van een super mooi kindje...
Ik ben zelf echt wel een heel lieve jongen, heel begaan met zijn medemens en ik heb zeker nog veel liefde te geven, en droom echt van de dag dat iemand papa tegen mij zal zeggen, alleen blijkt dit niet zo gemakkelijk te zijn.
Ik hoop dus dat ik een draagmoeder kan vinden die mij hierbij kan helpen.
Ik las dat er eigenlijk gewoon geen wetgeving rond bestaat in Belgie.
Wie kan of wil mij helpen of wil mij ontmoeten, ik zou ook graag kunnen praten met lotgenoten.
Ik vind het zelf wel heel moeilijk om hier in mijn dichte omgeving met veel mensen over te praten wel, buiten enkele mensen die ik in vertrouwen nam hierbij (maar dat zijn er niet veel).
Ik hoop hier alvast al een hoop leuke mensen te leren kennen!

Veel groetjes
Bjorn

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten