Dag 10dpo en negatieve test, hopen of niet?

Plaats reactie
Janedoe
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 november 2020, 14:57

Dag 10dpo en negatieve test, hopen of niet?

Bericht door Janedoe » 22 november 2020, 15:05

Hoi Allemaal,

Begin oktober zijn wij na een aantal jaar van operaties (endometriose, cysten,..) en enkele miskramen later gestart aan wat voor ons heel nieuw was, ivf/icsi traject :) blij dat deze optie bestaat.

Nu, 10 november heb ik pregnyl gespoten, 12 november mijn pick up gehad waarvan 4 vd 5 geplukte eitjes matuur genoeg waren om te bevruchten via icsi. Drie hebben het overleeft en zondag 15 november heb ik mijn eerste verse tp gehad van een driedaagse.

NIET testen, ik hoor het zovelen zo graag zeggen maar het was sterker dan mezelf. Op woensdag al beginnen testen en elke dag werd het lijntje lichter om lichter (pregnyl die zijn uitwerking had) en vrijdag was het zo ver, de eerste blanco test zonder zelfs maar een ‘tuur’ streepje.
Vandaag (exact 1 week na tp) een zuur negatieve test in mijn handen. Ik heb ook niet het ‘gevoel’ dat er veel aan het gebeuren is hier vanbinnen.

Nu, mijn vraag, ben ik gewoon te vroeg? Kan innestelling later dan zes dagen plaatsvinden? Is er nog hoop dat ik op testdag (27nov) alsnog positief test?

Save me from myself please!

mich75
Berichten: 2982
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Dag 10dpo en negatieve test, hopen of niet?

Bericht door mich75 » 22 november 2020, 15:29

Het kan nog te vroeg zijn, test morgen of overmorgen nog eens, die uitslag zal dan wel betrouwbaar zijn.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten