Ik stel me even voor :)

Plaats reactie
Kerensa
Berichten: 147
Lid geworden op: 13 december 2020, 17:08

Ik stel me even voor :)

Bericht door Kerensa » 11 januari 2021, 13:36

Hallo allemaal,
ik ben 42 en sta eindelijk op een punt in mijn leven waarvan ik voel dat ik klaar ben om een mensje op de wereld te zetten. Ik heb een lieve partner die me keihard steunt en omdat zijn zaadjes niet zo hard zwemmen en mijn eitjes ook al met minder zijn, hebben we besloten om een ICSI traject te proberen. We worden begeleid door UZ Gent, Dr.Debaerdemaeker.
Gisteren startte ik met de spuitjes Gonapeptyl en morgen mag daar Menopur bij.
Ik kwam al vaker lezen op dit forum als ik informatie zocht of lotgenoten en vandaar dat ik me toch maar registreer.
Het zo fijn om te weten dat ik niet alleen ben :-) want het is allemaal zo spannend!!

Ik wens jullie allemaal veel moed, een hoop positiviteit en dat je wens realiteit mag worden! :wink:

Doeidoei!
Jan 2019 spont.zw.
Maart 2019 mk (10w)
10/01/21 Icsi
Icsi 1.3 15/04 🍀
15/12 ♥️ pruts wordt verwacht ♥️

Minosh
Berichten: 1347
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: Ik stel me even voor :)

Bericht door Minosh » 11 januari 2021, 17:10

Kerensa schreef:
11 januari 2021, 13:36
Hallo allemaal,
ik ben 42 en sta eindelijk op een punt in mijn leven waarvan ik voel dat ik klaar ben om een mensje op de wereld te zetten. Ik heb een lieve partner die me keihard steunt en omdat zijn zaadjes niet zo hard zwemmen en mijn eitjes ook al met minder zijn, hebben we besloten om een ICSI traject te proberen. We worden begeleid door UZ Gent, Dr.Debaerdemaeker.
Gisteren startte ik met de spuitjes Gonapeptyl en morgen mag daar Menopur bij.
Ik kwam al vaker lezen op dit forum als ik informatie zocht of lotgenoten en vandaar dat ik me toch maar registreer.
Het zo fijn om te weten dat ik niet alleen ben :-) want het is allemaal zo spannend!!

Ik wens jullie allemaal veel moed, een hoop positiviteit en dat je wens realiteit mag worden! :wink:

Doeidoei!
Heel veel succes :-)

carmenblue
Berichten: 8
Lid geworden op: 6 januari 2021, 19:19

Re: Ik stel me even voor :)

Bericht door carmenblue » 14 januari 2021, 20:04

Hoi Kerensa,

Ik ben ook onder behandeling van het UZ Gent voor een ICSI behandeling. 7 januari ben ik gestart met Gonapeptyl en Menopur. Morgen moeten wij naar het ziekenhuis voor de eerste echo. Ik vind het ook spannend want alles is nieuw. Ik hoop dat de hormonen goed hun werk doen, met positief resultaat. Mijn buik zwelt wel op en wordt gevoelig. Succes met de behandeling.

Groetjes

Kerensa
Berichten: 147
Lid geworden op: 13 december 2020, 17:08

Re: Ik stel me even voor :)

Bericht door Kerensa » 21 januari 2021, 14:43

carmenblue schreef:
14 januari 2021, 20:04
Hoi Kerensa,

Ik ben ook onder behandeling van het UZ Gent voor een ICSI behandeling. 7 januari ben ik gestart met Gonapeptyl en Menopur. Morgen moeten wij naar het ziekenhuis voor de eerste echo. Ik vind het ook spannend want alles is nieuw. Ik hoop dat de hormonen goed hun werk doen, met positief resultaat. Mijn buik zwelt wel op en wordt gevoelig. Succes met de behandeling.

Groetjes
Hey Carmen!
Wat toevallig! Jij bent 3 dagen eerder begonnen :-) Hoe was je echo? Hopelijk had je positief nieuws.
Mijn buik wordt ook gevoelig, maar ik spuit dapper door. Op de echo dinsdag zat er al 1 grote follikel en 3 kleinere, dus ik moet nog even verder spuitjes zetten en zaterdag is de volgende controle.
Vingers gekruist hier!
Groetjes
Jan 2019 spont.zw.
Maart 2019 mk (10w)
10/01/21 Icsi
Icsi 1.3 15/04 🍀
15/12 ♥️ pruts wordt verwacht ♥️

Kerensa
Berichten: 147
Lid geworden op: 13 december 2020, 17:08

Re: Ik stel me even voor :)

Bericht door Kerensa » 21 januari 2021, 14:44

Dankjewel Minosh!
Ik wens je ook heel veel succes! :)

Heel veel succes :-)
[/quote]
Jan 2019 spont.zw.
Maart 2019 mk (10w)
10/01/21 Icsi
Icsi 1.3 15/04 🍀
15/12 ♥️ pruts wordt verwacht ♥️

Anja001
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 november 2020, 0:30

Re: Ik stel me even voor :)

Bericht door Anja001 » 23 januari 2021, 14:35

Hey dames,

Ik wens jullie alvast heel veel succes!
Voor mij is dit ook mijn eerste ivf traject.
Ik moet wel zeggen dat ik het wel allemaal heel intens vind, ik ben ook sinds 6 januari met gonapeptyl bezig, sinds 20 januari kwam er menopur bij, het enigste wat de dokter zei bij mijn eerste echo was "alles ziet er kalm uit" is dat goed of slecht? Geen idee, dokter was ook niet echt spraakzaam mss een slechte dag 🤷‍♀️
Komende maandag 25 januari moet ik terug bloedafname en echo doen, hopelijk weet ik dan meer...

Ik duim mee voor jullie, hopelijk mag alles vlot en positief verlopen 😉

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten